HåpløseMeg Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Som jeg skrev i et tidligere innlegg er min kjæreste utrolig "snyltete" og kontrollerende. Nå har det kommet fram at han ikke har betalt regningene sine og at han bare venter på at inkassoselskapet kommer å henter bilen, vår eneste bil... Han ljuger om småting som ikke er noe å ljuge om.. Ser ikke akkurat ut som dette blir noe god jul.. Måtte bare dele det
Chloe- Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Og hvorfor er du sammen med denne dritten? 4
waco Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Ikkesant det er harry å lyve om ting man ikke behøver lyve om? Greit nok å lyve om at man er lykkelig eller føler at man har enmening med livet, sånne løgner er forsåvidt greit, men å lyve om penger og andre målbare enheter. Nei, ikke med meg ihvertfall. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Som jeg skrev i et tidligere innlegg er min kjæreste utrolig "snyltete" og kontrollerende. Nå har det kommet fram at han ikke har betalt regningene sine og at han bare venter på at inkassoselskapet kommer å henter bilen, vår eneste bil... Han ljuger om småting som ikke er noe å ljuge om.. Ser ikke akkurat ut som dette blir noe god jul.. Måtte bare dele det Du kan for selv at du er i den her skiten fremdeles. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå