Gå til innhold

Er det ok så skrive til flere og date flere? (Sukker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann, ser gjennomsnittlig grei ut.

Når jeg skriver til jenter, så er det ikke alltid jeg får svar. Helt ærlig så har jeg ikke fått noen svar før til nå. Men nå har plutselig tre jenter respondert, så nå skriver jeg til tre jenter.

Er det greit å dra på date med alle tre for å se hvordan kjemien er?

Er det ikke vanlig praksis?

Vil ikke være en kødd heller. :)

Anonymous poster hash: 61008...9a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Date så mange du vil du, men skulle det utvikle seg til noe mer med en av de så ville jeg enten droppet de andre eller vært ærlig om det.

Enn så lenge er det bare å date i vei :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Tenkte det var vanlig prakis. :) Takk for det.

Skrevet

I starten er det helt greit. Du har ingen garanti for at det vil utvikle seg med den du dater og da er det dumt å velge vekk noen av dem. Nettdating er litt som ferskvare, man må smi når jernet er varmt. Lar du det gå for lang tid fra du først begynte å skrive til du dater forsvinner litt av magien for dem.

Skrevet

Er mann selv.

Helt enig med Annie, akkurat det jeg ville også skrive.

Syns også det er greit å være ærlig på første kontakt også. Holder man allerede på med noen, er det nyttig info for andre motparten også.

Anonymous poster hash: be7c4...50d
Skrevet

Hvor mye bør man skrive til hverandre før man ber om en date?

Jeg er litt grønn på dette her, vil ikke skremme vekk de heller. :)

Skrevet

Tja, må nok ta det litt på feelingen, se hvordan personen svarer. Skriver man allerede en god del på 2-3 meldinger, kan man si at praten går lett og kunne utvides til en kaffe sammen.

Jeg pleier å sende 2-4 meldinger først, evt. spørre bare hva som er naturlig for den personen. Har jeg lyst å møte personen, legger jeg ikke skjul på det.

Skrevet

Syntes man kan både skrive med og møte flere en gang eller to. Men å fortsette å treffe flere når man har funnet tonen blir litt respektløst spør du meg.

Anonymous poster hash: 50a11...623
Skrevet

Hvor mye bør man skrive til hverandre før man ber om en date? Jeg er litt grønn på dette her, vil ikke skremme vekk de heller. :)Anonymous poster hash: 61008...9a4

Min erfaring er at noen ber om å treffes allerede i første meldingen, andre igjen i melding nr 2 eller 3. Selv har jeg aldri takket ja så raskt, jeg liker å se om praten går lett på meldinger først. Tanken er vel at om praten går lett på meldinger så har man alltids noe å prate om over en kaffekopp også...

Skrevet

Tja, må nok ta det litt på feelingen, se hvordan personen svarer. Skriver man allerede en god del på 2-3 meldinger, kan man si at praten går lett og kunne utvides til en kaffe sammen.

Jeg pleier å sende 2-4 meldinger først, evt. spørre bare hva som er naturlig for den personen. Har jeg lyst å møte personen, legger jeg ikke skjul på det.

Du er jente?

Skrevet

Nope. Ville bare skrive et nøytralt innlegg. Hadde jeg vært jente, hadde fremgangsmåten vært noe slik: Næh, gidder ikke ta kontakt med noen, de får heller ta kontakt med meg, slik at jeg kan ignorere og avvise dem hardt og brutalt.

Sorry damer, kunne ikke dy meg. :P

Skrevet

Er du gal, man må jo spare seg til den rette. Hvis ikke kan du raskt få stempelet player eller lett på tråden. Trodde det var etablert her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...