AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 I dag er det 6 mnd siden jeg ble sammen med kjæresten min. Skrev en fin lang sms med hvor fantastisk, snill og flott han er. Fikk bare ,, tusen takk,, tilbake hehe Er ikke helt fornøyd med svaret nei :DAnonymous poster hash: a42f5...287 2
Kåre Kålrabi Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hvorfor er ikke du fornøyd med det da? Skrev du meldingen for å glede han, eller skrev du den mest fordi du ville ha en tilsvarende melding tilbake? 8
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Hvorfor er ikke du fornøyd med det da? Skrev du meldingen for å glede han, eller skrev du den mest fordi du ville ha en tilsvarende melding tilbake? Når du sier "jeg elsker deg" til kjæresten din, er du fornøyd med at hun svarer "tusen takk" tilbake? Anonymous poster hash: a95e0...381
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Kanskje han ble overvelda og usikker på hva han skulle svare? Anonymous poster hash: 65258...0d0 1
Annie70 Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Det er jo forskjell på om du skriver "jeg elsker deg" eller skriver en masse komplimenter om hvor fin og flott han er. I dette tilfellet syns jeg "tusen takk" er helt ok. Hadde du skrevet "jeg elsker deg" så hadde det ikke vært ok med "tusen takk". Høres ut som TS var på fisketur her og forventet det samme tilbake. 1
Gjest Summers Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Når du sier "jeg elsker deg" til kjæresten din, er du fornøyd med at hun svarer "tusen takk" tilbake? Anonymous poster hash: a95e0...381 Bedre enn "Lol":-( Endret 17. desember 2013 av Summers 3
Kåre Kålrabi Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Når du sier "jeg elsker deg" til kjæresten din, er du fornøyd med at hun svarer "tusen takk" tilbake? Anonymous poster hash: a95e0...381 Det blir noe annet, gitt. Både kommunikasjonsformen og budskapet er helt annerledes. Ser ikke hvordan det er relevant. Uansett: Jeg og kjæresten min har fortalt hverandre at vi elsker hverandre såpass mange ganger at jeg nok bare hadde fliret dersom hun sa tusen takk, da jeg allerede har en ganske grei idé om hva hun føler om meg. Går ikke rundt og MASER om bekreftelse, og jeg forteller henne DEFINITIVT ikke at jeg elsker henne fordi jeg har et intenst behov for å høre det tilbake. 1
Mike Waters Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Når du sier "jeg elsker deg" til kjæresten din, er du fornøyd med at hun svarer "tusen takk" tilbake? Anonymous poster hash: a95e0...381 Nå var det ikke det hun sa, men artig at det var det du leste Kvinnfolk Endret 17. desember 2013 av Mike Waters
Gjest Halvor Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Når det gjelder følelser og komplement veit i vertfall ikke jeg hvordan jeg helt skal reagere. Kanskje han er litt som meg. Jeg vil helst unngå komplement og slikt fordi jeg synes det er så akward. Så tusen takk er noe jeg kunne funnet på å skrive og.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde nå skrevet noe mer enn 'Tusen takk'. Men så er det grunnen til at jeg er singel og mannfolk som oppfører seg slik har dame ;) [ikke bitter altså] Anonymous poster hash: 61fb8...dd7
Kåre Kålrabi Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde nå skrevet noe mer enn 'Tusen takk'. Men så er det grunnen til at jeg er singel og mannfolk som oppfører seg slik har dame ;) [ikke bitter altså] Anonymous poster hash: 61fb8...dd7 Det finnes nok en dame der ute for deg og, som liker deg for den tøffelpusekatten du er.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk er da virkelig ikke et ok svar på noe sånt :/. Da hadde jeg vært rimelig sikker på at han var i ferd med å gjøre det slutt... Anonymous poster hash: e9487...41b
Lucid Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 Når jeg skrev sånne meldinger så fikk jeg som regel bare ":D <3" tilbake.. eller hvis jeg skrev "elsker deg" helt i slutten fikk jeg elsker deg tilbake. Hvis jeg i det heletatt fikk svar. Har intrykk av at mange gutter ikke aner hvordan de skal svare på sånne ting, eksen valgte noen ganger å ikke svare fordi han hadde lyst til å skrive noe fint tilbake, men han greide ikke å finne ordene.
Gjest Heartbeat Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Skjønner godt at du ble skuffet. Det hadde jeg også blitt, om jeg hadde lagt sjela mi i og formulert den fine meldinga og fått bare tusen takk tilbake! Hadde vært mye koseligere å få tilbake en tilsvarende en...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde nå skrevet noe mer enn 'Tusen takk'.Men så er det grunnen til at jeg er singel og mannfolk som oppfører seg slik har dame ;) [ikke bitter altså] Anonymous poster hash: 61fb8...dd7 Helt enig... Men har insett at jeg like greit bare kan bli en patetisk dritsekk slik jeg var før igjen. Så får jeg bare gi opp tanken på den teite kjærlighetsgreia og heller pule på de nekene som bare vil ha dritsekker. Heldigvis slipper jeg spille rollen...for jeg er så bitter og sur nå at jeg virkelig blir en drittsekk på orntlig og da fungerer det jo...Anonymous poster hash: a290a...da1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 Helt enig... Men har insett at jeg like greit bare kan bli en patetisk dritsekk slik jeg var før igjen. Så får jeg bare gi opp tanken på den teite kjærlighetsgreia og heller pule på de nekene som bare vil ha dritsekker. Heldigvis slipper jeg spille rollen...for jeg er så bitter og sur nå at jeg virkelig blir en drittsekk på orntlig og da fungerer det jo...Anonymous poster hash: a290a...da1 Drittsekker som gir andre skylden for at de ble drittsekker er den verste typen. Anonymous poster hash: ce5c5...b94
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #19 Skrevet 7. januar 2014 Drittsekker som gir andre skylden for at de ble drittsekker er den verste typen. Anonymous poster hash: ce5c5...b94 Jaja, så lenge det fungerer. Er jo sånne jentene vil ha så da :DAnonymous poster hash: a290a...da1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #20 Skrevet 7. januar 2014 Jaja, så lenge det fungerer. Er jo sånne jentene vil ha så da :DAnonymous poster hash: a290a...da1 Jaja, så lenge du er fornøyd med situasjonen selv og ikke drukner i selvmedlidenhet. Anonymous poster hash: ce5c5...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå