Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Man gir jo ikke pepperbøsser for å være slemme eller fordi man ønsker å såre eller triumfere over at man selv har kjæreste' date= det er som sagt bare en spøk.

Nei. Men den dagen jeg fyller 30. og ev. er singel, ville jeg blitt lei meg hvis jeg fikk en pepperbøsse. Hadde nok smilt og ledd litt, for å late som ingenting, men like fult blitt lei meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere som har gitt bort Pepperbøsser til 30 års jubilanter bør tenke over at bursdagsbarnet kanskje ikke smilte og fleipet like mye når gjestene hadde gått hjem.

Selv om det er såkalt trendy å være singel så er det mange som ikke trenger en ekstra påminnelse på det, for noen kan det være veldig sårt å ikke ha funnet noen i en alder av 30.

Enig, og jeg tror kanskje jenter er mer sår enn gutter. Var nettopp i en 30 års dag hos en gutt. Det var en befrielse at han ikke fikk pepperbøsse. Jeg tror faktisk også det hadde blitt litt sårt, fordi denne gutten har ikke lett for å finne noen.

Skrevet

Trodde ikke man fikk det når man var forlovet jeg da.Stakkars gutten min,han får sikkert det neste år!Vi er ikke forlovet heller da,vi får håpe at kameratene hans finner på noe annet istedet

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg synes pepperbøsser til 30-årsdagen er ondskpsfullt. I hvert fall hvis man vet at vekommende faktisk ønsker seg kjæreste/mann. Hvis jeg tenker at jeg selv hadde vært 30 og fortsatt singel hadde jeg vel ikke akkurat følt at jeg trengte å bli minnet på det liksom. Kjipt nok å være singel i seg selv. Det syntes i hvert fall jeg da jeg var singel.

Skrevet

Jeg blir dritsur hvis jeg får en pepperbøsse til 30-årsdagen min. Hadde også blitt litt fornærmet hvis noen av kompisene til samboeren hadde gitt han en. Det blir nesten så forholdet ikke tas seriøst hvis man ikke er gift.

Hadde nok ikke tatt det spesiellt ille opp hvis jeg var helt singel, men syns allikevel det er en teit tradisjon, fordi den fokuserer så veldig på at det det "riktige" i en alder av 30 er at du skal være gift.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmmmm, jeg må si at pepperbøsser har fått en helt ny mening for meg.

Jeg har aldri tatt det så seriøst , mer som en morsom greie.

Men det er godt å vite ann man reagerer forskjellig og jeg kommer nok ikke til å gi noen pepperbøsser i fremtiden

Gjest Anonymous
Skrevet

Pepperbøsser gis jo bare til SINGLE, dah!!! :roll:

Gjest Myumi
Skrevet
Pepperbøsser gis jo bare til SINGLE' date=' dah!!! :roll:[/quote']

Nei de gjør faktisk ikke det. Pepperbøsser blir gitt til folk som både har kjærester, er forlovet eller samboere.

dah :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Da er de giverene rimelig langt ute på jordet..! Jeg kjenner i alle fall ingen som ville finne på noe så tåpelig!! Man er jo ikke akkurat peppermø når man har samboer.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...