AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Sett at en flørt forsøker å ta initiativ og be deg hjem til seg. Du leser meldingen og tenker at det ikke passer, og det er heller ikke anledning til å svare på meldingen der og da, Kan di "glemme" å svare henne selv om du liker henne godt? Tenker du "hun vet jeg liker henne uansett" hvis du har gitt henne x antall komplimenter tidligere, både ansikt til ansikt og via sms, senest for noen dager siden, og dermed er det ikke så "viktig" å svare? Anonymous poster hash: 85ba1...29d
KatjaKaj Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Ja, dessverre. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes sms er stress. Og dermed blir det til at jeg ikke svarer, uten at det betyr at jeg ikke liker henne/er interessert. Mye bedre at hun ringer. Hadde jeg møtt henne for noen dager siden og gitt uttrykk for min begeistring, hadde jeg nok ikke fått dårlig samvittighet for at jeg ikke svarte heller. Selv om jeg sikkert burde. Jeg tenker at mann ikke kan måle en manns interesse i om han svarer på en sms eller ei.
Kåre Kålrabi Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde svart så snart som mulig. Man stikker nakken sin ut litt når man tar initiativ, så jeg tenker som så at det sikkert er litt kjedelig å ikke få svar på sånt. Om jeg ikke hadde hatt mulighet for å svare, ikke hadde sett meldingen osv, så hadde jeg ringt så snart jeg hadde mulighet. Men folk er jo forskjellige. Ikke bruk for mye energi på å gruble på sånt.
LatersBaby Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Jeg lurte på det samme på tidlig stadie med kjæresten min. Spurte han hvorfor han så og si aldri svarte, da sa han at han ofte mente å svare, skulle bare gjøre det og det først - dermed gikk det i glemmeboka.
Odelsguten Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Sett at en flørt forsøker å ta initiativ og be deg hjem til seg. Du leser meldingen og tenker at det ikke passer, og det er heller ikke anledning til å svare på meldingen der og da, Kan di "glemme" å svare henne selv om du liker henne godt? Tenker du "hun vet jeg liker henne uansett" hvis du har gitt henne x antall komplimenter tidligere, både ansikt til ansikt og via sms, senest for noen dager siden, og dermed er det ikke så "viktig" å svare?Anonymous poster hash: 85ba1...29d Kjører jeg, så svarer jeg ikke. Ellers er det en uting med SMS som en ikke kan besvares med OK:-)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Sett at en flørt forsøker å ta initiativ og be deg hjem til seg. Du leser meldingen og tenker at det ikke passer, og det er heller ikke anledning til å svare på meldingen der og da, Kan di "glemme" å svare henne selv om du liker henne godt? Tenker du "hun vet jeg liker henne uansett" hvis du har gitt henne x antall komplimenter tidligere, både ansikt til ansikt og via sms, senest for noen dager siden, og dermed er det ikke så "viktig" å svare?Anonymous poster hash: 85ba1...29d Dette kunne skjedd med samboeren min idag, men jeg hadde ikke glemt det mens hun enda var en flørt. Det hadde ikke skjedd bl.a fordi jeg hadde gått rundt hele den kvelden/dagen og irritert meg over at jeg ikke hadde mulighet til å si ja, så jeg hadde svart så fort jeg hadde mulighet. Det kunne skjedd idag fordi "meh, tar det senere" tankegangen Anonymous poster hash: 01562...f79
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Til dere menn som ikke liker å skrive sms. Hva er grunnen til dette? Spør bare... Hilsen "en som er på flørter`n med en ikke-sms-fyr" Anonymous poster hash: 6452e...6fe
Gjest Katten. Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Sett at en flørt forsøker å ta initiativ og be deg hjem til seg. Du leser meldingen og tenker at det ikke passer, og det er heller ikke anledning til å svare på meldingen der og da, Kan di "glemme" å svare henne selv om du liker henne godt? Tenker du "hun vet jeg liker henne uansett" hvis du har gitt henne x antall komplimenter tidligere, både ansikt til ansikt og via sms, senest for noen dager siden, og dermed er det ikke så "viktig" å svare?Anonymous poster hash: 85ba1...29d Det er ca. nøyaktig slik jeg fungerer, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå