Vanillalilla Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Dette er sikkert det eldste spørsmålet her inne. Men det ser ut som folk liker å gi sine råd fremdeles, på godt og vondt, likevel. Jeg opprettet meg en bruker på Tinder her om dagen. Det var mest for gøy, og for å se hva dette var egentlig. Jeg syns det var utrolig morsomt og fikk kontakt med et par stykker. På Lørdag var det en utrolig kjekk fyr som "likte" meg tilbake. Jeg tenkte at det fikk bære og briste og skreiv et lite hei til han. Dette var ganske seint på kvelden. Fikk ikke svar. Tenkte "Jaja, kjenner han jo ikke, så det får bare være enda en av de Silent likes jeg har fått". MEN, så litt utpå dagen neste dag svara han at han ikke hadde svara dagen før fordi han sov, og så ble det en del chatting i Appen utover kvelden om alt og ingenting. Vi har ganske morsom tullete tone, men ikke sånn kjempeflørtete (noe som jeg uansett syns er utroooolig kleint).. Mandag: Jeg hører ingenting hele dagen. I sekstiden sender jeg melding og spør om han har hatt en fin dag. Vi kommer på gli igjen og skriver litt frem og tilbake noen timer. Frempå som jeg (tydeligvis) er så spør jeg om han vil bytte plattform for chat siden Tinder Appen driver og henger hele tiden, noe som er skikkelig irriterende! Jeg tenkte kanskje han kom til å foreslå Skype, MSN eller noe sånt, men han skriver: "Kjempegod ide! Nr. mitt er xxx!" Så ble det en del meldinger og vi blir mer kjent, men alt er veldig uformelt og det er en "lett tone". Han spør meg om noe i hver melding, så det virker som han er interessert i å holde samtalen i gang. Jeg vet vi kun har snakket i tre dager, men er det negativt eller positivt at han enda ikke har spurt meg om vi skal møtes? Jeg tør egentlig ikke møte han "live" helt enda, men skal reise bort ganske lenge i jula og er redd han skal "glemme" meg i mellomtiden hvis ikke. Dette er jo ikke på fosterstadiet enda, jeg vet - men jeg har veldig lyst å bli medre kjent med han! Skal jeg bare play it cool? Kanskje på tide å se om han tar neste insj? Vær så snill og gi meg noen meninger! :-)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Det er altfor tidlig å spørre om det. Siden han er på Tinder, kan du spørre deg selv hva du gjør på Tinder. Der har du svaret ca. Om du er utålmodig med å møtes, spør om han vil møte deg selv da Endret 17. desember 2013 av Evilposelos
Sommee Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Det er altfor tidlig å spørre om det. Siden han er på Tinder, kan du spørre deg selv hva du gjør på Tinder. Der har du svaret ca. Om du er utålmodig med å møtes, spør om han vil møte deg selv da Det er sjelden det er for tidlig å be ut noen etter tre dager. Man må se an personen og "stemningen" i meldingene. Jeg har gått på date etter å ha bedt henne ut i andre melding! Å skrive frem og tilbake er uansett ingen god ide. Man må møtes asap:) 1
Vanillalilla Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2013 Det er sjelden det er for tidlig å be ut noen etter tre dager. Man må se an personen og "stemningen" i meldingene. Jeg har gått på date etter å ha bedt henne ut i andre melding! Å skrive frem og tilbake er uansett ingen god ide. Man må møtes asap:) Jeg tolker meldingene som veldig god stemning, men flørtete? Jeg syns jeg flørter, men hvem vet.. Det er jo alltid så vanskelig å lese seg frem til sånne ting. Jeg syns heller ikke det å skrive for lenge høres lurt ut, blir gjerne til at det renner litt ut i sanden da.. Jeg er kanskje litt for frempå (les dårlig tålmodighet og impulsiv) noen ganger. Det er derfor jeg nøler nå. Vil ikke virke overivrig heller..
Charmander Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Det er jo ikke rakettforskning da hvorfor folk er på tinder, hallo liksom. 1
Ferny Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tolker meldingene som veldig god stemning, men flørtete? Jeg syns jeg flørter, men hvem vet.. Det er jo alltid så vanskelig å lese seg frem til sånne ting. Jeg syns heller ikke det å skrive for lenge høres lurt ut, blir gjerne til at det renner litt ut i sanden da.. Jeg er kanskje litt for frempå (les dårlig tålmodighet og impulsiv) noen ganger. Det er derfor jeg nøler nå. Vil ikke virke overivrig heller.. Enig med Sommee her. Hva er vitsen med å chatte frem og tilbake i all evighet - man får ikke riktig inntrykk av personen før man har møttes i virkeligheten uansett. Bare til å kaste seg i det.
Vanillalilla Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2013 Det er jo ikke rakettforskning da hvorfor folk er på tinder, hallo liksom. Du mener alle er der kun for å få seg et ligg? Ikke jeg. Og hvis han var det så ville han vel allerede gjort et framstøt? Spesielt etter at han fant ut at jeg reiser bort i jula.
Vanillalilla Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2013 Enig med Sommee her. Hva er vitsen med å chatte frem og tilbake i all evighet - man får ikke riktig inntrykk av personen før man har møttes i virkeligheten uansett. Bare til å kaste seg i det. Okei, vi får se. Jeg tror jeg venter litt og ser om han tar initiativ. Er alt for pysete til å gjøre det selv akkurat nå i alle fall. Selv om jeg ikke skjønner helt hvorfor jeg bryr meg heller - kjenner han jo ikke nesten, så hva har jeg å tape? Haha, følger så IKKE mine egne råd på dette her. Pysa..
Sommee Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Det er jo ikke rakettforskning da hvorfor folk er på tinder, hallo liksom. Om du mener alle er ute etter sex tar du feil. Noen vil kun ha bekreftelse, noen vil kun ha sex, og de fleste ser etter en kjæreste. Noen legger litt effort i det, andre nesten ikke i det hele tatt.
Vanillalilla Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2013 Ingen flere meninger her? Ny status er i alle fall.... ingen status. Fikk koselig godnattmelding i går kveld - og i dag; Nothing, nada... Så da var det kanskje bare litt tidsfordriv og ikke genuin interesse for å bli bedre kjent.
Alja Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Take it slow, kanskje han har mye å gjøre om dagene. Det er jo ikke lenge siden lørdag.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Tinder eksisterer for å få et kjapt knull med noen man synes er fysisk attraktive som duger for et ligg. Jeg vet ikke om noen som har chattet i den appen lenger enn frem til førse helg eller når enn de har et par timer ledig tid begge to. Tinder er ikke for dating. Det har man andre kanaler til. Anonymous poster hash: abc8e...8ac
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Dette lyser desperat! Ta det helt med ro, møt han ansikt til ansikt før du begynner å analysere. Lykke til:) Anonymous poster hash: 19415...316
Vanillalilla Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 18. desember 2013 Take it slow, kanskje han har mye å gjøre om dagene. Det er jo ikke lenge siden lørdag. Ja, du har helt rett. Eller, kanskje han gikk lei. Det er også helt i orden ;-) Tinder eksisterer for å få et kjapt knull med noen man synes er fysisk attraktive som duger for et ligg. Jeg vet ikke om noen som har chattet i den appen lenger enn frem til førse helg eller når enn de har et par timer ledig tid begge to. Tinder er ikke for dating. Det har man andre kanaler til. Anonymous poster hash: abc8e...8ac Ok, det er godt mulig. Selv ble jeg bare med på gøy, er jo ikke akkurat en veldig seriøs dating side. Det ser jo jeg også :-) Dette lyser desperat! Ta det helt med ro, møt han ansikt til ansikt før du begynner å analysere. Lykke til:) Anonymous poster hash: 19415...316 Ja, jeg ser den. Jeg må roe meg ned. Jeg er bare ikke vant med dette "singellivet" enda. Er jo vant med å få umiddelbar bekreftelse fra kjæresten min. Jeg fremstår kanskje litt desperat her inne, men jeg er ikke det. Syns jo faktisk det er skikkelig gøy og spennende og være singel igjen :-)
FalconPunch Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Vanillalilla Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #16 Skrevet 18. desember 2013 Vi skal møtes over en kaffe i morgen. Spennende og se om vi finner på noe P snakke om.
Charmander Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Om du mener alle er ute etter sex tar du feil. Noen vil kun ha bekreftelse, noen vil kun ha sex, og de fleste ser etter en kjæreste. Noen legger litt effort i det, andre nesten ikke i det hele tatt. Selvfølgelig er ikke alle ute etter kun sex på Tinder, men jeg tror ikke det er noen som bruker tinder til noe annet enn å komme i kontakt med det motsatte kjønn. At enkelte vil ha bekreftelse er også en teori som mest sannsynlig er korrekt for enkelte.
lillsunshine Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Hvordan gikk det med kaffien i dag?!
lillsunshine Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Å ja. Jeg var kanskje litt rask her. Har glemt å registrere at det er over midnatt, og at du skal møte han i dagen som kommer, og ikke dagen som var i dag.
Gjest Haaploes Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Jeg lurer på hvordan det gikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå