Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva skjer i år 2014 for KG-brukerne?:)

Anonymous poster hash: 20778...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del skal jeg bli ferdig med master og få meg fast jobb. Har allerede hus, mann, barn og bil, og tenker derfor å bruke2014 til å kose meg med mine nærmeste. Tror det blir et fint år!

Gjest bustyvel
Skrevet

Bli ferdig med masteren og få meg en annen jobb enn det jeg har i dag (mer relevant). Og så drømmer jeg om å kjøpe hus med samboeren :)

Skrevet

Jeg blir bestemor!!! :danse:

I tillegg håper jeg på ny jobb og at jeg får fullført studiene jeg er i gang med.

Skrevet

Jeg skal igjennom cellegiftkurer og strålinger, så jeg regner med at det første halve året blir rimelig tøft men regner med at det skal gå bra. Lenger enn det orker jeg foreløpig ikke å tenke.

• Liker 9
Skrevet

forhåpentligvis får jeg startet med en utdannelse, jeg finner meg kanskje en snill og god mann men det er jo så klart bare en drøm, jeg håper at jeg finner et annet sted å bo enn i en kjeller... å jeg håper at økonomien blir bedre...

men foreløbig tror jeg 2014 blir ganske likt som 2013

Anonymous poster hash: 8cfee...9ce
Skrevet

Er russ, blir ferdig med skolen, tar lappen på bil, blir myndig, reise på konsert, sydentur og masse bra. Tror den blir veldig bra.

Anonymous poster hash: 6ae9c...bf4
Skrevet

- Bli ferdig med utdannelsen min, få meg fast jobb på sykehus.

- Jobbe massemassemasse og sparesparespare slik at jeg og kjæresten kan kjøpe hus/leilighet.

- Fortsette å være lykkelig.

Ellers er det allerede planlagt konserter, noen ferier, få valp, kanskje det skjer noe videre med kjærsten? :D hihi *håpehåpe*

Anonymous poster hash: 4864e...46c
Skrevet

Første år på fire at jeg er singel. Tror det blir et veldig tungt år..

Skrevet (endret)

For meg blir 2014 et innholdsrikt og spennende år som jeg ser frem til :)

-Bli ferdig med VGS, være russ og delta på revy

-Begynne på Siv.Øk-en på BI

-Flytte hjemmefra og inn til min forlovede

-Få meg jobb og spare, spare, spare til boligkjøp og andre "voksenting" og om jeg er riktig heldig, ha spart opp nok EK til at jeg i løpet av 2014 kan kjøpe leilighet

-Dra på en (som jeg vet om hittil) ferie som virkelig er noe utenom det vanlige og et minne for livet

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Skrevet

Omtrent det samme som 2013, altså null, niks, nada, zero, nothing!

Sukk... :natti:

Skrevet

Jeg skal igjennom cellegiftkurer og strålinger, så jeg regner med at det første halve året blir rimelig tøft men regner med at det skal gå bra. Lenger enn det orker jeg foreløpig ikke å tenke.

Ønsker deg MASSE lykke til! Ble trist av å lese dette.

Jeg er midt under utdanning, så for min del tror jeg ikke 2014 byr på noe spesielt, men jeg er veldig fornøyd med livet mitt om dagen :)

Anonymous poster hash: f49d4...dcb

Skrevet

Blir fryktelig spennende siden vi får en liten en i mars. Mer enn det er det ikke vits i å planlegge tror jeg :fnise:

• Liker 1
Gjest shockgirl
Skrevet

Forhåpentligvis blir jeg endelig å starte å studere. :)

Ellers vet jeg ikke hva som skjer. Tar det som det kommer.

En ting jeg har funnet ut er at det nytter ikke å planlegge noe, for livet blir ihvertfall ikke slik man har tenkt seg.

Er jo fint å dagdrømme, men greit å være realist. :)

Skrevet

Det blir et veldig usikkert og sannsynligvis skummelt år.

Skrevet

Fortsette å studere, jobbe og flytte sammen med kjæresten til høsten :)

Skrevet

-Er russ

-Avslutter mitt siste år på VGS

-Begynner å studere - møter nye folk

-Forhåpentligvis mer fritid til å være med kjæresten

Skrevet

For første gang på lenge (mange år) har jeg faktisk tro på at jeg kan få det fint!
I 2014 skal jeg:

- Fortsette på studiet

- Være med venner, ta intiativ, invitere folk

- Dra på en etterlengtet ferie til mitt yndlingssted

- Jobbe og spare penger, men skeie ut en gang innimellom uten å få dårlig samvittighet :)

Og mer enn det kan, og vil, jeg ikke planlegge.

Skrevet

Ja, hva skjer i år 2014 for KG-brukerne? :)

Anonymous poster hash: 20778...6ee

For min del -) jeg skal ha baby i mars. Barn nr. 2 :-) gleder meg :-) Eller jeg mener vi gleder oss! vesla skal jo bli storesøster :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...