AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvilke realfag liker dere best? Har dere bare hatt det på videregående, eller har dere studert det på høyre nivå evt. bare tatt noen emner? Er det noen spesielle områder/tema dere interesserer dere mest for? Bare nysgjerrig på om det er mange realfagsnerder på forumet her Anonymous poster hash: b9884...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Del Skrevet 17. desember 2013 Matematikk har R1 + R2 (og fysikk, men det var ikke så gøy på vgs-nivå hvertfall). Så får vi se hva det blir videre.Anonymous poster hash: 9689b...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 17. desember 2013 #3 Del Skrevet 17. desember 2013 Har alle fire realfagene fra videregående, men ikke fysikken til tops. Liker best biologi med kjemi på en god andre plass og har høyere utdanning innen biologi som også inkluderer en god del kjemi, noe geologi, matematikk og statistikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg liker best fysikk. Er student innenfor realfag/teknologi,så jeg tar realfag på universitetsnivå. Har mulighet til å velge litt forskjellig, så jeg skal ha både matte, fysikk og IT-fag. Til tider både utfordrene og vanskelig, men veldig interessant og gøy Anonymous poster hash: b9884...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå