Gå til innhold

Usikker på han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på noen dater med en mann på 27 år, jeg er 20 år selv. Når han vi først kom i kontakt var det alderen jeg var skeptisk til, men har på en måte vent meg til det nå.

Han behandler meg veldig bra, vi prater godt sammen og har god kjemi. Ler og tuller mye sammen. Vi har ikke hatt sex, men har kost og kysset litt. Jeg er ganske så betatt av han, og tenker veeldig mye på han.

Uansett, så er det noen ting som skurrer veldig i hodet mitt. Jeg greier ikke å åpne meg for han fordi jeg er så usikker på han..

Han prater mye om tideligere dater og ekser. Ikke noe sånn "romantisk" eller intime detaljer osv, men historier og episoder om andre jenter/ekskjærester som han syntes er morsomme. Blir litt sånn.. okei, hvorfor sier du dette til megi? :vetikke:

Han har fortalt hvordan ei jente "skal" se ut. Greit nok det.. men føler ikke jeg lever opp til forventingene hans (han har ikke sett meg naken, men har jo tatt på kroppen min utenfor klærne da)

Han har mange jenter på topplista på snapchat, det varierer hvem det er. Men er ei spesiel som har ligget på topp så lenge jeg har hatt han som venn der (og hu er 2(!!) år yngre enn meg igjen, vet hvem det er. Og når jeg var på besøk hos han på lørdag, så jeg at hu skrev til han på facebook, men han var var rask med å svare før han la fra seg telefonen.

Han tuller mye med alvorlige ting. Han kan liksom si rare ting bare for å se hvordan jeg reagerer på det. Han sa på lørdag noe ala "eksdama slo opp pga. at jeg var utro" (vi prata om tideligere forhold) mens han så meg rett inn i øynene. Jeg ble helt paff. Så sa han at han bare tulla og ville se hvordan jeg reagerte..

Det er ganske mye prat om han og hans. Føler at han prøver å skryte litt (selv om det er realistisk og sant det han sier) og forteller om masse ting han har oppelvd og gjort, hva folk har sagt til ham osv. Ting som gjør at han prøver å sette seg selv i et godt lys.

Ellers er det ting som at han er mye opptatt, drikker så og si hver helg, kan si ting som at han har lyst til å være med meg en spesifik dag, så hører jeg ikke noe fra han om det osv.. prater mye om sex, har også fortalt "syke" steder han har hatt sex, og tuller mye med sex med meg, og spør litt direkte spørsmål. (Jeg har ikke hatt så mange partnere, og syntes det er litt ukomfortabelt å prate om det) men etterpå sier han at han bare tuller, og at han håper at jeg ikke tror det er det eneste han tenker på osv..

Utenom disse tingene er han en gutt jeg virkelig kunne tenkt meg å innlede noe seriøst med. Han gir meg mye oppmerksomhet, jeg får godmorgen og godnattmeldinger hver dag, han ringer meg i ny og ne bare for å prate, viser omsorg for meg.. Han er veldig kjekk og pen, morsom, utadvendt, får meg til å le mye og er skikkelig god å kose med. Han får meg til å føle meg spesiell. Men alt det jeg er usikker på bare gnager i meg.. Men jeg kunne ikke tenkt meg å kutte han ut heller.. Er veldig betatt av han. :(

Dette er ting

Anonymous poster hash: af4a9...1b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hadde en dame på 27år aldri funnet seg i. Lett å se hvorfor han må kontakte de på 18-20 hvertfall.

• Liker 3
Skrevet

Umodenhet kaller jeg det.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde gittet å kaste vekk mer tid med en sånn fyr.

Skrevet

Vel. Det her høres ut som en fin fyr å ha det moro med. En kortvarig flørt, elsker, knullekompis, universitetskjæreste, hva du nå vil kalle det.

For noe mer langvarig ville jeg nok ikke satset. Men for morro: han kommer nok til å være moro! :danse:

Så da må du bare finne ut hva du vil, ts. 20 er jo en fin alder for moro og altfor ung for seriøst, men det er nå engang ditt valg. :laugh:

Anonymous poster hash: 769e1...46d
Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Har ikke hørt noe fra han på en stund nå heller, så kanskje det ikke blir noe mer.. :)

Jeg er en veldig følsom person, jeg hadde ikke greid å ha det "morro" med noen uten at det hadde vært/blitt følelser ut av det. Når jeg først blir betatt av noen, da sitter det også veldig dypt..

Det som er vondt med denne situasjonen er at jeg er så forvirret.. Den ene delen av meg vil bli bedre kjent med han, mens fornuften roper "styr unna, du er bare en av mange". Virker som han tar så lett på ting, og at han har mye erfaring med jenter.. Går bare med en vond klump i halsen hele tiden, så når jeg får en melding/er med han så er alt glemt, men så kommer klumpen igjen.. :(

Skrevet

skjønner deg veldig godt og føler med deg. kan faktisk kjenne meg igjen i enkelte punkter her. og ut fra mine erfaringer er ikke dette noe som endrer seg. Når han først har begynt å behandle deg slik og later som å gjøre det useriøst ved å tulle det bort, og du har på en måte tillatt det, så er det vanskelig å endre på dette. vet det ikke er det du vil høre, men tror du bør prøve å glemme han her og heller finne en som ikke behandler deg slik. lykke til!:)

Anonymous poster hash: cffd1...6a9
Skrevet

skjønner deg veldig godt og føler med deg. kan faktisk kjenne meg igjen i enkelte punkter her. og ut fra mine erfaringer er ikke dette noe som endrer seg. Når han først har begynt å behandle deg slik og later som å gjøre det useriøst ved å tulle det bort, og du har på en måte tillatt det, så er det vanskelig å endre på dette. vet det ikke er det du vil høre, men tror du bør prøve å glemme han her og heller finne en som ikke behandler deg slik. lykke til! :)

Anonymous poster hash: cffd1...6a9

Mhm, du har vel rett.. :( Siden han ikke har gitt lyd fra seg på en stund, så får jeg vel leke litt "care" om han skulle kontakte meg igjen. Om han ikke gjør det, så driter jeg i hele fyren. Gidder ikke å bare være tilgjengelig når det passer for han..

Skrevet (endret)

Å du trur du er den eneste som får "god morgen og natta-meldinger" av han? Jeg har ingen fasit men trur dessverre ikke du er alene om å bli tvinnet rundt lille fingeren til denne mannen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg styrt unna, du fortjener bedre! ;)

Endret av frk94
Skrevet

Hallo er bare 7 år mellom dere. Jeg har vært sammen med jenter som var 10-14 år yngre enn meg, og alderen var aldri noe problem.

Anonymous poster hash: b90c0...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...