Gå til innhold

Norske jenter og tydlig utenlandske gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere det har seg at man kan se så mange par av unge norske jenter og tydelig utenlandske gutter, men ikke omvendt når man går på byen? Altså norske gutter. Er det det at de liker å vise seg fram eller er det at norske gutter ikke vil eller utenlandske jenter ikke ønsker å være i lag med norske gutter på samme måte. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 171dc...1ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi dersom en mann er sammen med en fra utlandet, blir han sett ned på. At han ikke "klarer" å skaffe seg en norsk dame, men må til utlandet for å finne seg ei "billig" ei.

Anonymous poster hash: d7634...765
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tror du er blind ts, for her i byen hvor jeg bor er det mange norske gutter med jenter med mørkere hud (ikke nødvendigvis utlending for det).

Anonymous poster hash: 07b20...b92
  • Liker 2
Skrevet

Norske menn finner seg jo thaidamer så ofte som jeg skifter sokker, så det stemmer jo ikke helt dette her.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi mange jenter med utenlandsk opprinnelse enten er offer for arrangert ekteskap eller ikke får lov til å ha kjæreste? Evt at det ikke er akseptert på samme måte som det er med gutter/menn fra samme sted?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du er blind ts, for her i byen hvor jeg bor er det mange norske gutter med jenter med mørkere hud (ikke nødvendigvis utlending for det).

Anonymous poster hash: 07b20...b92

Jeg ser i alle fall veldig få. Kanskje det er fordi at jentene er mindre slik at jeg ikke får øye på de.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Hvordan tror dere det har seg at man kan se så mange par av unge norske jenter og tydelig utenlandske gutter, men ikke omvendt når man går på byen? Altså norske gutter. Er det det at de liker å vise seg fram eller er det at norske gutter ikke vil eller utenlandske jenter ikke ønsker å være i lag med norske gutter på samme måte. Hva tror dere?

http://www.rights.no/2013/12/96-prosent-kveldsnytt/

"Tallene viser at 96 prosent av norskpakistanske kvinner født i Norge gifter seg med pakistaner her eller som er hentet fra Pakistan, to prosent høyere enn mødrene deres"

De prøver vel bare å opprettholde sin kultur. Jeg kaller det segregering. Linken er fra rights.no som de igjen har hentet fra NRK og SSB (bare til opplysning for de som er skeptiske til rights.no)

Skrevet

Kvinnelige innvandrere er nok litt mer konservative, og mindre synlige i bybildet, en sin mannlige motpart.

Skrevet

Jeg ser i alle fall veldig få. Kanskje det er fordi at jentene er mindre slik at jeg ikke får øye på de.

Haha dagens!

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden ble denne flyttet hit?

Skrevet

Jeg har sett flere utenlandske jenter med norske gutter, men det er helt klart ikke like vanlig som det omvendte. Jeg tror hovedgrunnen til det er at mange utenlandske jenter ikke har like frie tøyler som guttene. Det gjelder selvsagt ikke i alle tilfeller, men veldig ofte.

Anonymous poster hash: 71e8d...b95
Skrevet

Fordi dersom en mann er sammen med en fra utlandet, blir han sett ned på. At han ikke "klarer" å skaffe seg en norsk dame, men må til utlandet for å finne seg ei "billig" ei.

Anonymous poster hash: d7634...765

Men det er jo litt det samme med norske jenter som har ikke-vestlige kjærester.....Det er en og annen en norsk jente blant dem, men de fleste norske jenter som har utenlandsk(ikke-vestlig) kjæreste er jo stygge og/eller overvektige så det er kanskje enklest for dem å få seg utenlands kjæreste av den grunn.

Anonymous poster hash: 129e7...8e6

Skrevet

Kjenner egentlig bare til et par av den typen du beskriver. Du finner dem ikke på byen, men det er egentlig bare et helt sinnsykt forhold. Norsk katolsk jente og muslimsk mann, han stoler ikke på henne i det hele tatt, hun får ikke lov til å gå utendørs alene og knapt nok ha besøk av andre jenter. Hu gjør absolutt alt fra å vaske klærne hans til å vaske huset.

Bodde i kollektiv med dem i et halvt år og orket ikke mer av det til slutt, stadigvekk kunne jeg se blåmerker på håndleddene hennes fordi han feks hadde vert sjalu.

Anonymous poster hash: d8d79...08f
Skrevet

Men det er jo litt det samme med norske jenter som har ikke-vestlige kjærester.....Det er en og annen en norsk jente blant dem, men de fleste norske jenter som har utenlandsk(ikke-vestlig) kjæreste er jo stygge og/eller overvektige så det er kanskje enklest for dem å få seg utenlands kjæreste av den grunn.

Jeg har ikke hatt problemer med å få meg norske menn, takk som byr.

Kjenner egentlig bare til et par av den typen du beskriver. Du finner dem ikke på byen, men det er egentlig bare et helt sinnsykt forhold. Norsk katolsk jente og muslimsk mann, han stoler ikke på henne i det hele tatt, hun får ikke lov til å gå utendørs alene og knapt nok ha besøk av andre jenter. Hu gjør absolutt alt fra å vaske klærne hans til å vaske huset.

Bodde i kollektiv med dem i et halvt år og orket ikke mer av det til slutt, stadigvekk kunne jeg se blåmerker på håndleddene hennes fordi han feks hadde vert sjalu.

Ikke akkurat represantivt for de blandete parene jeg kjenner. Heldigvis.

Skrevet

Ser helst feite jenter med utlendinger, ihvertfall tyrkere.

Anonymous poster hash: da4ee...666

• Liker 1
Skrevet

har et par tidligere kollegaer som levde slik: "Puler alt som lever og går med fit**, har selvfølgelig en kjæreste, men det er bare for å ha en fast fit**, skal til hjemlandet å hente en jomfru når jeg skal gifte meg."

Jeg vet at dette ikke gjelder alle, som f.eks min egen far, men det er skremmende mange som tenker slik som dette.

Norsk gutter tenker litt slik også, men de tenker ikke at de skal finne jeg en jomfru for å gifte seg. Og de har ikke det ekstremt nedlatende kvinnesynet disse kollegaene mine har. De er foressten "russere" ikke neger eller muslimer

Anonymous poster hash: 792d5...dea
Skrevet

Du må ha lav selvtillit.

Anonymous poster hash: 7bfca...4d2

Skrevet

Du ser dem ikke fordi de er fanget hjemme som hushjelp,kokk og sexdukke..

Skrevet

Har aldri hatt kjæreste før, men prøver dere å si at jeg burde styre unna utenlandske? ;)

Skrevet

Kvinnelige innvandrere er nok litt mer konservative, og mindre synlige i bybildet, en sin mannlige motpart.

Spørs hvilken innvandrer gruppe det gjelder. Leste i statistisk sentralbyrå at vietnamesere er de med høyest prosent som gifter seg med folk fra egen bakgrunn, mens chilenere feks hadde mer tendens til å gifte seg med norske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...