Gå til innhold

Julegavetips til en kjæresten som har ALT? (til han)

acceber

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg blir så stresset. Kjæresten min er på ferie nå og skal være borte helt til 28. desember. Derfor tenkte vi at vi skulle gi hverandre gave når han kommer hjem istede for på selve julaften. Han er 19 år og har absolutt alt! Det er ikke lenge siden han ble 19år heller, for ca 2mnd siden, så da fikk han det han ikke hadde fra før. Nye vintersko, ny klokke, dr.dre headset... u name it... Til bursdagsgave kjøpte jeg han playstation3 og gta5, så jeg lurer på om det er noen der ute som vær så snill kan hjelpe meg med årets julegave til kjæresten min??

Takk på forhånd! Klem desperat-ukreativ-jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en opplevelse? Weekend-tur for eksempel? Det koster jo litt, men er absolutt verdt det :) Det blir gaven fra meg i år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er teknogeek kan du kjøpe Raspberry pi ! Verdens minste pc, råkul. Eller AppleTV om han har appleprodukter. Boxee er også et alternativ, hvis han har stasjonær-pc. Da kan man hente alle filer fra pcen og se dem på tv via grensesnittet til Boxee. Har han multimediepc? Da kan Cideko air keyboard være en fin gave, den er genial.

Ellers har man alltids bruk for gode treningsklær, joggesko og slike ting. Ei fin skjorte med noen personlige mansjettknapper er jo også en fin gave?

Anonymous poster hash: 5d00c...1e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er verdens beste kjæreste hvis du kjøper han PS4!

UTROLIG vanskelig å skaffe. men han kommer til å forgude deg hvis du klarer det :D

Good luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...