Gjest matja Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Hei! Jeg har vært ute av stand til å følge med her på forumet på en stund, og undres nå på hva dette pratet om "løktråder" som blir stoppet er for noe? Hva er det med løk som gjør at trådene blir sensurert etc.? Takker på forhånd for svar *nysgjerrige meg*
Gjest Myumi Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Løktråder er tråder/diskusjoner som kun blir startet av menn for å ha noe å nappe løken/runke etter. Disse oppstår naturlig nok for det meste på sexforumet og er gjerne fordekt som undersøkelser, onanivaner, fantasier etc. Og de blir såååå fornærmet når de blir gjennomskuet
Gjest matja Skrevet 13. mai 2004 #3 Skrevet 13. mai 2004 Åå, er det det det betyr! Ja, da skjønner jeg litt mer Takk for forklaringen!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Må jo si at det var jeg som døpte dette til løk tråder og hvorfor jeg ba om å "sensurere" de er at jeg har fått en del pepper anngåede at det ødla mange tråder som var seriøse
Gjest GreenSky Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 jeg har fått en del pepper anngåede at det ødla mange tråder som var seriøse Seriøse? Vel, vel.
Suzy Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 De trådene var jammen ikke mye seriøse Jeg vil vel ikke si det nei... Men jeg må nok innrømme at jeg har deltatt i å ramponere noen tråder med løk jeg og... :oops:
Gjest Myumi Skrevet 13. mai 2004 #9 Skrevet 13. mai 2004 Jo færre slike tråder jo bedre, de fleste gir seg nok når de skjønner at brukerne på KG ikke er så lettlurte. Hvordan onanerer du, bruker du strømpebukse, fantaserer du om pikekos *grøss* To indre og vekk med dem! Avskum!
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 ..likte best den om hvordan man klarer å pule gjennom ei strømpebukse, dobbelkondom, lissom *gjør seg ekstra blond*
Hr. Brunstein Skrevet 13. mai 2004 #11 Skrevet 13. mai 2004 Hvordan onanerer du, bruker du strømpebukse, fantaserer du om pikekos *grøss* Alle mine innlegg....
Gjest observatøren Skrevet 19. mai 2004 #14 Skrevet 19. mai 2004 Jo færre slike tråder jo bedre, de fleste gir seg nok når de skjønner at brukerne på KG ikke er så lettlurte. Hvordan onanerer du, bruker du strømpebukse, fantaserer du om pikekos *grøss* To indre og vekk med dem! Avskum! hva med å innføre et nytt begrep som en motvekt, og kalle det for Mezzalunatråd? Jeg tipper de fleste som vil skjønner hva som ligger i begrepet. <smilesmiley>
Mossa Skrevet 20. mai 2004 #15 Skrevet 20. mai 2004 La nå løk-eierne få kose seg med innleggere våre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå