AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg drømte en natt at Aksel Hennie inviterte meg ut på byn Veldig rar drøm! Hvem har du drømt om? Anonymous poster hash: e63b9...eab
Gjest Kv84 Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg drømte en natt at Aksel Hennie inviterte meg ut på byn Veldig rar drøm! Hvem har du drømt om? Anonymous poster hash: e63b9...eab Johnny galecki Legen min. A.
Gjest Belle âme Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Eg drømte at eg fann 4-5 kattunger på badet, eg tok dwi til den eine hannkatten vår som hadde fått dem(det viste seg at den kastrerte gutten ha ei jente) Eg ville ikkje sei noke til mamma for ho ville avliva dei. Eg drømte og at eg og bestevenninna mi gjor hærverk på eit hus og ei lita jente som budde der døde av skrekken. Så kom mora til jenta på skulen med sko til oss. Eg visste at ho ville ha fingeravtrykka våres og tok ikkje på skoa. Så blei eg og bestevenninna mi med ho dama heim. Alle rommene i huset var rosa barnerom. Så spurta eg og bestevenninna mi ut av huset for ho dama skulle drepe oss. Så hadde eg ein fotball i hendene, skaut, traff dama i hodet, ho fall ned på veien og brakk nakken. Hehe ^^
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Eg drømte at eg fann 4-5 kattunger på badet, eg tok dwi til den eine hannkatten vår som hadde fått dem(det viste seg at den kastrerte gutten ha ei jente) Eg ville ikkje sei noke til mamma for ho ville avliva dei. Eg drømte og at eg og bestevenninna mi gjor hærverk på eit hus og ei lita jente som budde der døde av skrekken. Så kom mora til jenta på skulen med sko til oss. Eg visste at ho ville ha fingeravtrykka våres og tok ikkje på skoa. Så blei eg og bestevenninna mi med ho dama heim. Alle rommene i huset var rosa barnerom. Så spurta eg og bestevenninna mi ut av huset for ho dama skulle drepe oss. Så hadde eg ein fotball i hendene, skaut, traff dama i hodet, ho fall ned på veien og brakk nakken. Hehe ^^ Er du mye redd for noe? Anonymous poster hash: e63b9...eab
Gjest Kv84 Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Drømte i natt at jeg og flere innredet loftet der jeg bodde som liten for sønnen min, tror han skulle bo der. Fikk det ryddig, men det var trangt og liten plass til mye møbler.
Gjest Belle âme Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Døden Jogge i mørket Verdensrommet Himmelen om natta Menn i svarte drakter Å få kreft Bli knivstukket Ka da? Er du mye redd for noe? Anonymous poster hash: e63b9...eab
Gjest ms_kwang Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Merkeligste drømmen min: Jeg ble spist av en dinosaur! (Velociraptor vel og merke) Kunne kjenne bittet rett over nakken, følte at nakken brakk, var enda i live når kloa gikk gjennom magen.. Hvor jeg kan se at Dinoen river i stykker innvollene mine o.O (Jeg var 9-10 år gammel, husker drømmen som om den var igår men har vært blodfan av dinoer siden jeg var bitteliten )
Haru Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 men har vært blodfan av dinoer siden jeg var bitteliten ) Hahahaha fantastisk
Gjest Belle âme Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Eg drømte inatt at eg ikkje turte å legge meg i ein philadelphia boks(sånn ost) fordi det var ein edderkopp der...?
Gjest Belle âme Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Omg må bare skrive det! 1. Eg drømte at eg gjmete meg i ein skog med ein venn også skulle eg ligge på veien og dra meg etter armene heim. Så såg eg på nyhetene, det var eit par som hadde fått ni barn ut av seg selv(aldri hatt sex) så braut eg meg inn i huset deira, dama kom og jaga meg ut med ein hakke. Ho løp lenge etter meg, eg sprang ganske sakte og blei fort sliten så eg sa sorry og at eg aldri skulle gjer det igjen, ho kunne gå inn igjen. Det gjor ho og! Eg gikk heim igjen så kom ein kvit briardhund imot meg, eg gav den godbiter for den var redd mennesker. Eg drømte og at eg var i eit stort hus med alle på ungdomsskulen. Så fikk vi beskjed om å sitte med noken som ikkje var vennene våres. Eg satt meg med 2 gutter(som egentlig er greie men ikkje her) så såg dei må meg og sa litt av ein sangtekst:"Hey brother, there's an endless road to rediscover." og eg tenkte:"Endless? Meina dåkke at eg er feit eller noke?" Men sa det ikkje. Så sa dei at eg var julenissen -__- Også satt eg med ei god venninne og ei av skulens mest populære jente. Eg nekta å spise grauten vi skulle få så eg tok den vekk og den populære sa:"Du må spise (mitt navn) eg sa bare nei til ho ga opp.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 HI er spørsmålet Hvem du har drømt om, altså kjendis... Anonymous poster hash: e63b9...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå