AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Noen som har datet/vært kjæreste med en fyr som jobber på et utested før? (Klubb). Som møter et lass av heite damer hver helg (hver fredag og lørdag jobber han der i tilegg til i ukedagene - han er ikke bartender). Hvordan gikk det/går det? Anonymous poster hash: f3d21...20e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Er han deltidsansatt ved siden av studier el? Dersom han ikke har andre ambisjoner enn bartending resten av livet, hadde han ikke vært på bølgelengde med meg i hvert fall. Anonymous poster hash: 888ad...f5f 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Er han deltidsansatt ved siden av studier el? Dersom han ikke har andre ambisjoner enn bartending resten av livet, hadde han ikke vært på bølgelengde med meg i hvert fall.Anonymous poster hash: 888ad...f5f Han jobber fulltid og er IKKE bartender Anonymous poster hash: f3d21...20e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Eksen min jobbet på et stort utested, og han harva over klientellet når det passet ham. Også mens vi var sammen. Fikk vite at kompisene hans gjorde det samme. Anonymous poster hash: 71843...c71
Nikkedokka Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 samboeren min jobber som dørvakt da vi traff hverandre, og han kuttet ut jobben da han traff meg. For sin skyld, min skyld og vår skyld. Han følte det var det riktige når han var i et forhold. Jeg har selv jobbet som bartender og vakt, og vet at det er et type singel-yrke. Dvs at det fort KAN bli klinsj enten på hjemmebane eller på jobben. Skal være sagt at han sa opp uten å fortelle meg det i forkant, jeg ville nok aldri kreve det av ham. Men er selvfølgelig glad for det nå. Mange andre jobber/bijobber man kan ha hvor man både tjener bedre og som funker bedre for et forhold På en annen side, om det er den eneste jobben han har....
Alja Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Det skal da gå helt fint dersom du ikke er av den sjalu typen og liker å være uten daten/kjæresten din i helger. For meg syntes jeg det var helt grusomt. Vi kunne aldri finne på noe i helgene, og det var en DRØSS av jenter som prøvde å sjekke han opp. Generelt er det ukult å date en bartender/noen som jobber på utested.... edit, leste litt feil Endret 17. desember 2013 av Alja91 2
Nikkedokka Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Eksen min jobbet på et stort utested, og han harva over klientellet når det passet ham. Også mens vi var sammen. Fikk vite at kompisene hans gjorde det samme. Anonymous poster hash: 71843...c71 Ble også fortalt dette om min nåværende samboer om at han var sånn da han jobbet som vakt, så det er nok mange av dem. Godt han tok til vettet og bytta ut vaktjobben med sofakos da han traff meg Men skal jo være nevnt at alle er forskjellige...
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Ble også fortalt dette om min nåværende samboer om at han var sånn da han jobbet som vakt, så det er nok mange av dem. Godt han tok til vettet og bytta ut vaktjobben med sofakos da han traff meg Men skal jo være nevnt at alle er forskjellige... Jepp, da jeg traff eksen slo det meg ikke at han var så lett å avlede og forføre, men han likte vel det, var vel greia hans egentlig. Blir aldri mer utested folk på meg, ikke etter den erfaringa. Klart, alle er forskjellige, og mange er sikkert trofaste, men meeh. Anonymous poster hash: 71843...c71 2
Gjest Summers Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Greit at kvinner liker menn som gjør noe og man får en del gratispoeng ved å jobbe på utesteder, men mye er skryt også. Sett det med dem jeg har jobbet med, de forteller jo bare de kule historiene, ikke de representative.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 jeg kan ikke si noe om hvordan denne type er, men vil bare advare deg om gutter/menn i utelivsbransjen. Jeg jobbet fast på utested fra jeg var 17 til jeg var 22 (jobber fremdeles litt enda da jeg er 23), og av alle de jeg har jobbet med de årene jeg har jobbet der, er det ca 2 av mennene, gjentar 2, som ikke har vært utro eller flydd rundt og hatt sex med alt som har puls. så det jeg sier er: personen finnes, men det er ekstremt sjeldent i utelivsbransjen. det gjelder bartendere, dj`er, vakter, eiere, osv osv men lykke til! håper denne fyren er en av de få da:) Anonymous poster hash: 4f85c...dae 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Skjønner ikke helt hva problemet er. En jobb er en jobb, man er jo ikke ute og fester mens man jobber. Har selv jobbet på flere utesteder mens jeg var i forhold og det gikk helt fint. Ingen prøvde å sjekke meg opp heller Anonymous poster hash: 1097a...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Min kjæreste jobber i døra i helgene på forskjellige utesteder (han er vekter gjennom et firma, men dette er bare en midlertidig jobb for å tjene litt penger til han skal begynne på høyere utdanning) og det er da null problemer med det. Jada, jentene klår og legger an på han, men for hans del er det bare slitsomt. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skulle vært sjalu på noen av de fulle jentene som ikke får han uansett, for det er jo meg han er sammen med. Vi har veldig mye tillit til hverandre da, og jeg er ikke en person som sliter med sykelig sjalusi. Anonymous poster hash: d860d...816
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Det skal da gå helt fint dersom du ikke er av den sjalu typen og liker å være uten daten/kjæresten din i helger. For meg syntes jeg det var helt grusomt. Vi kunne aldri finne på noe i helgene, og det var en DRØSS av jenter som prøvde å sjekke han opp. Generelt er det ukult å date en bartender/noen som jobber på utested.... edit, leste litt feil Hmm.. vi finner på noe hver helg vi. Han jobber jo bare om natta, og så kommer han hjem hit og sover etter jobb, og så finner vi på ting på dagen og om kveldene. Anonymous poster hash: d860d...816
Marie90 Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Har ikke selv, men har et par venninner som har hatt kjærester i utelivsbransjen. Det har alltid endt trøblete og de har konkludert med at det var et dårlig valg. For meg er det ganske åpenbart og har vært det hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 jeg kan ikke si noe om hvordan denne type er, men vil bare advare deg om gutter/menn i utelivsbransjen. Jeg jobbet fast på utested fra jeg var 17 til jeg var 22 (jobber fremdeles litt enda da jeg er 23), og av alle de jeg har jobbet med de årene jeg har jobbet der, er det ca 2 av mennene, gjentar 2, som ikke har vært utro eller flydd rundt og hatt sex med alt som har puls. så det jeg sier er: personen finnes, men det er ekstremt sjeldent i utelivsbransjen. det gjelder bartendere, dj`er, vakter, eiere, osv osv men lykke til! håper denne fyren er en av de få da:) Anonymous poster hash: 4f85c...dae Jeg har besøkt kjæresten min på jobb flere ganger (på forskjellige steder) og jeg kan ikke si at jeg har sett at verken noen dørvakter eller bartendere har tatt i mot verken telefonnummer eller annet fra jenter som har lagt an på dem. Men kan da være fordi det er et seriøst vekterfirma og ganske seriøse utesteder da. Jeg har sett at de har avvist en drøss da. Og de fleste som jobber i vekterfirmaet er gifte mannfolk på rundt 40. Anonymous poster hash: d860d...816
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Noen som har datet/vært kjæreste med en fyr som jobber på et utested før? (Klubb). Som møter et lass av heite damer hver helg (hver fredag og lørdag jobber han der i tilegg til i ukedagene - han er ikke bartender). Hvordan gikk det/går det?Anonymous poster hash: f3d21...20e Ja herregud, null problem med det! Anonymous poster hash: c9605...dc6
Gjest Nordavind Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
Alja Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Hmm.. vi finner på noe hver helg vi. Han jobber jo bare om natta, og så kommer han hjem hit og sover etter jobb, og så finner vi på ting på dagen og om kveldene. Anonymous poster hash: d860d...816 Tro meg du kommer til å savne å sovne sammen med kjæresten din.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Tro meg du kommer til å savne å sovne sammen med kjæresten din. Ah, vi sovner sammen og vi. Jeg er et nattedyr, så er alltid våken sammen med han Vi har vært sammen i et halvt år, så føler ikke det er noe jeg savner ved at han jobber noen timer om natta i helgene. Så nei, jeg tror deg ikke Anonymous poster hash: d860d...816
Alja Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Ah, vi sovner sammen og vi. Jeg er et nattedyr, så er alltid våken sammen med han Vi har vært sammen i et halvt år, så føler ikke det er noe jeg savner ved at han jobber noen timer om natta i helgene. Så nei, jeg tror deg ikke Anonymous poster hash: d860d...816 Hehe, okei. Men hva lurte du på nå igjen med denne tråden? Du er tydeligvis jenta til å date en som jobber på utested da Endret 17. desember 2013 av Alja91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå