Gå til innhold

Stalket av en 19-åring.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest hos en nabo, og der var det mennesker i alle aldre, begge kjønn, og i alle farger og fasonger. Der traff jeg altså en av sjåførene for kvelden, en 19-år gammel ungrips. Jeg er 31.

Siden da har han sendt meg meldinger, ringt, lagt meg til på facebook, skrevet dikt osv til meg, og jeg vet ikke hva i all verden jeg skal gjøre. Er selvsagt sjarmerende, og det har jeg sagt til ham, men jeg har også sagt at det ikke er noe fremtid mellom oss, pga alder feks, men også mye annet. Likevel fortsetter han....

Ga ham verken etternavn eller telefonnr forresten, det har han visstnok søkt seg til selv gjennom å søke opp adr min..............

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: b6b92...460
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil han skal slutte tror jeg du må takle å være ganske avvisende. Ikke gi ham noe liksom. Ikke "Det er veldig sjarmerende MEN.."

Skrevet

Si til han at han må slutte nå ellers blir du nødt til å anmelde han :)

Anonymous poster hash: a2393...964
Skrevet

Om du vil han skal slutte tror jeg du må takle å være ganske avvisende. Ikke gi ham noe liksom. Ikke "Det er veldig sjarmerende MEN.."

Skrev til ham at jeg synes det var på tide å stoppe nå, pluss noe annet greier. Og så slettet jeg ham fra facebook. Deretter fikk jeg mld på tlf, at jeg måtte svare før han døde........ :klo:

ts

• Liker 2
Skrevet

Skrev til ham at jeg synes det var på tide å stoppe nå, pluss noe annet greier. Og så slettet jeg ham fra facebook. Deretter fikk jeg mld på tlf, at jeg måtte svare før han døde........ :klo:

ts

Å gud, han er en psykopat. Stakkars deg!

• Liker 1
Skrevet

ts

Neste gang kjører du med taxi ;)

Skrevet

ts

Du skjønner selvfølgelig dette selv, men sier det for sikkerhets skyld: Ikke svar!

Skrevet

Neste gang kjører du med taxi ;)

? Taxi? Om du mener fordi han er sjåfør, så var det ikke min sjåfør, jeg er nabo til han som hadde festen, ergo, jeg kunne bruke mine 2 bein til å komme meg hjem ;)

I ettertid av face-slettingen og svar meg før jeg dør-mld, så har jeg mottat hjerter og en kino-invitasjon.... :klo: Har ikke svart,......

ts

Skrevet

Si til han at han må slutte nå ellers blir du nødt til å anmelde han :)

Kan jo ikke anmelde stakkaren. Enda...

Er det virkelig vanlig at kjekke 19-åringer legger seg etter 31-åringer?

ts

Skrevet

Kan jo ikke anmelde stakkaren. Enda...

Er det virkelig vanlig at kjekke 19-åringer legger seg etter 31-åringer?

ts

Ha sex med han og han gir seg............kanskje ;)

Skrevet

Ha sex med han og han gir seg............kanskje ;)

:ler: Har tenkt på det, men nei ;) Men hva hadde dere gjort? Jeg sa til ham at han måtte finne seg en på sin egen alder, men de var så teite sa han..... Ja, snakker ikke med ham over mld eller face nå lengre. Tør ikke....

Gir han seg etterhvert?

ts

Skrevet

hvis du føler det er ubehagelig så bør du gi ham beskjed snarest. Det er bedre at han får direkte avslag nå enn senere. Vær direkte i det du sier, sånn at han forstår det, men gjør det på en myk måte. Forklar at du ønsker at han skal stoppe med dette. Dere kan snakke sammen, men at du syntes han går for langt. Han er 19 år, så masse hormoner fyker rundt, men han vil nok forstå deg om du sier det på en ordentlig måte!

Gjest summer10
Skrevet (endret)

......

Endret av summer10
Skrevet

:ler: Har tenkt på det, men nei ;) Men hva hadde dere gjort? Jeg sa til ham at han måtte finne seg en på sin egen alder, men de var så teite sa han..... Ja, snakker ikke med ham over mld eller face nå lengre. Tør ikke....

Gir han seg etterhvert?

ts

Jeg hadde nok holdt meg unna han ;) Hvis du ignornerer han slutter han å kontakte deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...