AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 F.eks hvis jeg blokkerer min snart eks.. Vil jeg da fortsatt stå oppført som i et forhold med han? Hva med andre jeg blokkerer? Er det helt umulig for de å kontakte meg, eller finns det smutthull?Anonymous poster hash: f931d...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Når du blokkerer en person på Facebook kan vedkommende ikke kontakte deg. Når det gjelder sivilstatus, vil du fremdeles stå oppført i et forhold med den personen. Navnet ditt vil stå der, men det vil ikke være mulig å klikke på navnet ditt og komme til din facebookprofil. Løsningen er at den personen fjerner navnet ditt fra sivilstatusen sin. Anonymous poster hash: d20f4...5b3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 F.eks hvis jeg blokkerer min snart eks.. Vil jeg da fortsatt stå oppført som i et forhold med han?Hva med andre jeg blokkerer? Er det helt umulig for de å kontakte meg, eller finns det smutthull?Anonymous poster hash: f931d...2cd Eneste måten de får til å kontakte deg på er å lage en ny bruker. Anonymous poster hash: 38775...478
Gjest gurimalla Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg foreslår at du slår opp først og blokkerer etterpå! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå