AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Er det noen her som har gått på p-plaster og kan hjelpe meg med ett spørsmål? Jeg har nå gått en måned på p-plaster uten å ha noen bivirkninger i det heletatt, og har vært fornøyd med det. Nå har jeg vært på den ''plasterfrie uka'' siden søndag, og plutselig idag har jeg fått så utrolig ømme pupper, de svir og er ømme helt til under armene, selvom jeg sitter rolig. Jeg vet jo det er vanlig med ømme pupper før mens, men husker ikke at det er så ille. Jeg tenker jo med en gang at jeg har blitt gravid igjen. Så det jeg lurer på er om noen her som har gått på p-plaster eller p-piller husker om de fikk ømme pupper i den prevansjonsfrie uka? Jeg syns nemlig plasteret har sittet litt løst innimellom, og fort har løsnet i kantene. Noen her som har blitt gravid på p-plaster? Det hadde vært koselig å bli gravid igjen, men det passer litt dårlig. Skal ta en test om noen dager om ikke mensen har kommet. Vet det er litt feil sted å poste, men syns samtidig det var det beste Anonymous poster hash: 2a3cf...2b5
Betty2 Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg fikk ømme pupper innimellom ca rundt den plastefrie uken, gikk på plaster i et par år, men ble aldrig gravid, det pleide å løsne en del i kantene, men det gikk fint alikevel. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg fikk ømme pupper innimellom ca rundt den plastefrie uken, gikk på plaster i et par år, men ble aldrig gravid, det pleide å løsne en del i kantene, men det gikk fint alikevel. Takk for svar. Det er sikkert ingenting annet enn mensen på vei! Har bare helt vilt ømme pupper, så lurer jo litt. Anonymous poster hash: 2a3cf...2b5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Jeg går på plaster, har ganske så ømme pupper innimellom ja. Både i den plasterfrie uka og ellers. Det løsner litt i kanten, men sitter ganske så godt fordet. Virker ikke som det gjør noe. Anonymous poster hash: 03183...e97 1
_Aries Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Fikk heller ikke bivirkninger av plastret. Fikk veldig ømme pupper til tider, av og til sånn at det var vondt med bh, men verre uten fordi tskjorten skrapte mot brystvortene. Så dette er nok helt normalt
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har hatt p-ring og fikk overnatta etter å ha tatt ut den første ringen tunge og ekstremt ømme bryster.. Jeg trodde også jeg var gravid tilslutt, men som egentlig forventet var testen negativ Anonymous poster hash: fe5fd...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå