Gå til innhold

Hva tenker dere om homofile/lesbiske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stund tilbake diskuterte jeg dette med homofili med en venn av meg, og han så på meg med et underlig blikk før han sa "Du snakker om homofili som om det var noe positivt og normalt!". Det fikk meg til å tenke, er det fremdeles vanlig at folk ser ned på homofile og lesbiske den dag i dag?

Så, mitt spørsmål til dere er som følger: Hva tenker dere om homofile og lesbiske?

Jeg kan starte:

Jeg ser på det som helt normalt. Jeg tenker ikke over det om jeg ser to gutter eller to jenter sammen, hånd i hånd eller kyssende. De er jo bare kjempesøte og tøffe som tør å vise hvem de virkelig er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på de som vanlige mennesker som deg og meg. Forloveren min er jo lesbisk, så jeg har et helt normalt syn på homofili.

Anonymous poster hash: a7f78...0af
Skrevet

Hva andre gjør i senga bryr jeg meg ikke om, folk får gjøre hva de vil.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg tenker det samme som deg, det er helt normalt.

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg tenker overhodet ikke over. Min mor kom ut av det berømmlige skapet når jeg var 9,men hun er det samme mamman uansett hva hun tiltrekkes av. For meg er homofili helt naturlig.

Skrevet

Jeg tenker at det er normalt, men lyver om jeg sier at jeg ikke må titte to ganger om jeg ser et homofilt par gå hånd i hånd.

Skrevet

Helt normalt, enkelte er bare født sånn rett og slett. Du finner til og med homofili blant dyr ute i naturen, altså helt naturlig :-) Verden hadde vært kjedelig om vi alle var helt like, vi må være litt forskjellige for å lære oss å respektere og verdsette hverandre.

Anonymous poster hash: 0822a...681
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Fant nettopp ut at søstera mi på 21 er sammen med ei jente. Gjør meg ingenting så lenge hun er lykkelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...