Gå til innhold

Til jenter: Gir du typen din massasje eller lignende innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har hatt en krangel med kjæresten i kveld fordi jeg hun spurte om jeg kunne gi henne en massasje når jeg kommer hjem (jeg er borte fra henne nå), og jeg sa ja, at det kunne jeg selvsagt. Så spurte jeg etterpå om jeg kunne få en av hun en gang, og hun svarer "Nei, det er så kjedelig". Det er ikke noe kjekt å få som svar. Det ender med at vi diskuterer lenge, der jeg presser på med hvorfor, og at jeg alltid sier ja til henne (det gjør jeg) når hun spør om massasje, og at det kan være godt å føle at hun setter pris på meg, og vil gjengjelde tjenesten en gang i blant.

Hennes svar er et spørsmål med hvorfor jeg må være så kranglete...

Så hender det at dere gjør slike koselige ting for typen deres? Jeg gjør det ofte for kjæresten min, sier aldri nei, og spør nesten aldri om å få noe tilbake. Hun sier takk osv for at jeg gjør det, men bare fordi jeg er gutten og hun er jenten i forholdet, betyr ikke at det kun er jeg som skal oppvarte henne. Jeg masserer jo ikke hun fordi jeg synes det er gøy! Jeg gjør det fordi jeg liker å glede henne og se at hun setter pris på det og setter pris på meg. Det siste føler jeg ikke når hun sier hun ikke vil, fordi det er "kjedelig"...

Hilsen frustrert kjæreste

Anonymous poster hash: 4b37c...bec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde kjærste masserte jeg han innimellom ja. Men jeg er ikke så sterk i nevene, så jeg blir innmari fort sliten. Men "kosemassasje" og kiling gjorde jeg ofte. Og håndmassasje. Det digget han :ler:

Anonymous poster hash: fc8ba...1fd
Skrevet

Ja, jeg masserer min kjæreste med jevne mellomrom. Jeg synes det skal gå begge veier :)

• Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ja, gir ofte massasje, mest fordi han maser om det hele tiden, og vil få han til å holde munn. :P Han pleier å ikke gidde så ofte, og hvis jeg er heldig får jeg 1 min med "gretten" massasje fra hans side.

Skrevet

Ja vi masserer hverandre. Noen ganger etter tur og noen ganger bare bytte på.

Når han først masserer meg utvikler det seg gjerne til sex og vi sover etterpå. Så det "returneres" ikke nødvendigvis samme kveld, men senere.

Ta det opp med henne, og si hva du har sagt her.

Skrevet

Han pleier ofte å massere meg :) Men jeg masserer ikke han, for jeg kan det ikke :P Det blir visst vondt hver gang jeg prøver :fnise: Men jeg kiler han på ryggen og panna da :D

Anonymous poster hash: 3db57...8b5
Skrevet

Jeg har jo tatt det opp med henne, det er det som er problemet, hun ser ikke min side av problemet.

Jeg masserer henne relativt ofte, jeg vil si 2-3 ganger i uken, alt fra 5 minutter med fotmassasje, til 15 min++ med full ryggmassasje osv. Og jeg sier alltid ja. Jeg ber heller aldri om noe tilbake, og har aldri fått det. Det utvikler seg ikke til sex, det er ikke målet.

Alt jeg vil, er at hun kan gjøre noe lignende med meg, fordi det er godt, og kanskje litt fordi jeg vil ha bekreftelse, på at hun kan gjøre noe snilt med meg også. Derfor er det ganske sårende at hun sier "Nei, fordi det er kjedelig", før hun har prøvd. Dette er første gang jeg har spurt seriøst om å få en massasje av hun det siste halve året, om ikke lengre, og jeg har ikke fått noe uten å spørre heller.

Er det virkelig så vanskelig å bare i "ja kjære <3" eller noe lignende? Jeg gjør det jo alltid for henne, ber om kanskje 1% tilbake!

Gjest avocadoen
Skrevet

Ja, vi masserer hverandre faktisk hele tiden. Og i pakkekalenderen forrige helg fikk han massasjeolje og "gavekort" på massasje (selv om jeg ville massert han uansett).

Jeg synes det er veldig hyggelig å gjøre det :)

Skrevet

Til de som tipser om andre ting enn massasje, som stryking, kiling eller lignende, så er det gode tips, jeg hadde vært åpen for det også, jeg vil bare at hun skal gjøre noe sånt for meg hvis dere forstår. :)

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Jeg har jo tatt det opp med henne, det er det som er problemet, hun ser ikke min side av problemet.

Jeg masserer henne relativt ofte, jeg vil si 2-3 ganger i uken, alt fra 5 minutter med fotmassasje, til 15 min++ med full ryggmassasje osv. Og jeg sier alltid ja. Jeg ber heller aldri om noe tilbake, og har aldri fått det. Det utvikler seg ikke til sex, det er ikke målet.

Alt jeg vil, er at hun kan gjøre noe lignende med meg, fordi det er godt, og kanskje litt fordi jeg vil ha bekreftelse, på at hun kan gjøre noe snilt med meg også. Derfor er det ganske sårende at hun sier "Nei, fordi det er kjedelig", før hun har prøvd. Dette er første gang jeg har spurt seriøst om å få en massasje av hun det siste halve året, om ikke lengre, og jeg har ikke fått noe uten å spørre heller.

Er det virkelig så vanskelig å bare i "ja kjære <3" eller noe lignende? Jeg gjør det jo alltid for henne, ber om kanskje 1% tilbake!

Jeg skjønner deg.. Synes det er litt rart at hun ikke gidder. Det er jo ikke sånn at man må gjøre det i senga hele tiden heller. Vi pleier å massere hverandre i dusjen osv også :)

Kan du ikke ta det opp med henne da?

Edit: hehe, leste ikke første setning. Men har du sagt at du blir lei deg da?

Endret av avocadoen
Skrevet

Jeg gleder kjæresten min ofte med ting som viser at jeg bryr meg om han, uten at han behøver å be om det. Det være seg massasje, kosing, blowjobs, lage mat til han eller å gjøre "kjedelige" tjenester uten å mukke. Det må selvsagt gå begge veier for at det skal være noe hyggelig :blomst:

Så i vårt forhold er vi begge flinke til dette. Burde være en grei sak å ta opp at du synes det skurrer her - evt. gjøre henne bevisst på det ved å bli litt mindre gavmild - til hun skjønner det..

Gjest avocadoen
Skrevet

Til de som tipser om andre ting enn massasje, som stryking, kiling eller lignende, så er det gode tips, jeg hadde vært åpen for det også, jeg vil bare at hun skal gjøre noe sånt for meg hvis dere forstår. :)

Gjør dere ikke det når dere ser på film osv? :klo:

Skrevet

Jeg gir samboeren min massasje innimellom, som regel når han har behov for det og er stiv og støl. Synes det er en liten ting å gjøre for kjæresten sin.

Anonymous poster hash: 44073...cbf
Skrevet

Jeg skjønner deg.. Synes det er litt rart at hun ikke gidder. Det er jo ikke sånn at man må gjøre det i senga hele tiden heller. Vi pleier å massere hverandre i dusjen osv også :)

Kan du ikke ta det opp med henne da?

Edit: hehe, leste ikke første setning. Men har du sagt at du blir lei deg da?

Lei meg og lei meg, har sagt at jeg vil få litt sånne ting tilbake, og prøvd å forklare at jeg ikke gjør det med henne fordi jeg synes det er gøy i seg selv, men fordi jeg liker å glede henne, og at det er kjipt at hun ikke tenker på samme måte.

Jeg gleder kjæresten min ofte med ting som viser at jeg bryr meg om han, uten at han behøver å be om det. Det være seg massasje, kosing, blowjobs, lage mat til han eller å gjøre "kjedelige" tjenester uten å mukke. Det må selvsagt gå begge veier for at det skal være noe hyggelig :blomst:

Så i vårt forhold er vi begge flinke til dette. Burde være en grei sak å ta opp at du synes det skurrer her - evt. gjøre henne bevisst på det ved å bli litt mindre gavmild - til hun skjønner det..

Ja, er egentlig det jeg sikkert ender opp med å gjøre. Det er jo ikke gøy å gjøre sånne ting når ting ikke blir gjengjeldt. Men vil egentlig ikke straffe henne da..

PS: Jeg er ikke noe perfekt kjæreste, og det er sikkert ting jeg også kunne gjort bedre eller annerledes. For en par uker siden sa hun at hun savner å bli overrasket av meg med småting, for eksempel ekstra pyntet rom og lignende når hun kommer på besøk. Men jeg blir ikke sur når hun er ærlig og sier sånne ting, jeg prøver å gjøre en innsats for å forbedre meg, er liksom det jeg føler hun ikke gjør.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det. Det trenger ikke være noen stor greie, det handler bare om å vise at man setter pris på hverandre.

Skrevet

Gjør dere ikke det når dere ser på film osv? :klo:

Jeg stryker ofte på hun og hun sitter i armkroken min eller hviler på meg osv. Av og til kan hun stryke på meg også, en liten stund i hvertfall.

Skrevet

Lei meg og lei meg, har sagt at jeg vil få litt sånne ting tilbake, og prøvd å forklare at jeg ikke gjør det med henne fordi jeg synes det er gøy i seg selv, men fordi jeg liker å glede henne, og at det er kjipt at hun ikke tenker på samme måte.

Ja, er egentlig det jeg sikkert ender opp med å gjøre. Det er jo ikke gøy å gjøre sånne ting når ting ikke blir gjengjeldt. Men vil egentlig ikke straffe henne da..

PS: Jeg er ikke noe perfekt kjæreste, og det er sikkert ting jeg også kunne gjort bedre eller annerledes. For en par uker siden sa hun at hun savner å bli overrasket av meg med småting, for eksempel ekstra pyntet rom og lignende når hun kommer på besøk. Men jeg blir ikke sur når hun er ærlig og sier sånne ting, jeg prøver å gjøre en innsats for å forbedre meg, er liksom det jeg føler hun ikke gjør.

Det handler ikke om å straffe, men om å gjøre et poeng ut av det. Det er hva jeg ville gjort.

Skrevet

Jeg masserer han faktisk hver kveld omtrent. Jeg er veldig snill kjæreste sånn sett. Pleier å komme med frokost på senga til han og komme inn med mat om han gamer feks. Det er viktig å gjøre koselige ting for sin kjære:) Men det er ikke moro å bare gi og gi og aldri få noe igjen.

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det. Det trenger ikke være noen stor greie, det handler bare om å vise at man setter pris på hverandre.

Helt enig! Jeg vil ikke at det skal være noen stor greie, forventet egentlig bare "ja selvfølgelig!" eller noe når jeg spurte, men så er det visstnok jeg som lager en stor greie utav det når jeg ikke vil la det det gå, og prøver å fortelle at jeg vil få litt sånn kos fra henne også, en sjelden gang.

(jeg synes det er greit at jeg gjør det oftest, er ikke snakk om å bytte massasjer altså, men en gang i blant så kunne jeg jo fått litt kos tilbake..)

Gjest avocadoen
Skrevet

Dumt at hun ikke skjønner det. Enig med andre om at du kan "straffe" henne eller få henne til å forstå ved at du ikke masserer henne en stund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...