Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på med en mann i noen måneder. Vi fant ut forrige uke at det er best at vi kun er venner. Ting er litt anspent nå fordi jeg ville så gjerne få ting til å fungere.. Han har problemer med å involvere seg i et forhold på dette tidspunktet. Jeg ble skikkelig knust og må innrømme at jeg enda er lei meg. Har sagt at han må ta kontakt når han e klar, siden han vet hva jeg vil. Saken er: vi er også kollegaer og denne uken skal vi ha en vakt sammen. Er veldig spent på hvordan jeg vil "reagere" når jeg ser han igjen. Han er en annen del i Norge og skal reise hjem samme kveld. Lurer da på å kjøpe en liten julepresang/oppmerksomhet til han. Bare en liten ting, samt skrive noen ord på et kort. Jeg er veldig konfliktsky og liker det folk rundt meg har det bra. Tenker gjerne noe smågodt han liker fra en god smågodtbutikk her i byen og et kort hvor det står noe ala: "glad jeg ble kjent med deg i 2013, du betyr mye for meg. Ønsker deg en fin jul og et godt nyttår. Gleder meg til vi ses på nyåret". Jeg vet at det ikke kan bli noe mellom oss, så dette gjør jeg på vennskapeligvis - nettopp fordi denne mannen betyr mye for meg. Hva synes dere! Hva tenker dere om at jeg lurer til meg nøklene til bilen hans og låser gaven inn i løpet av vakten? Vil helst ikke overrekke gaven foran andre kollegaer, da de ikke vet hva vi engang hadde..

Anonymous poster hash: 776af...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det skal du ikke. Du skal ikke gjøre noe som helst. He is not that into you. Du burde se filmen.

Skrevet

Ikke gjør det. Det virker litt desperat. Litt too much. Han vet nok at du bryr deg om han.

Og hvis du gjør det allikevel. Ikke ta bilnøklene hans, vær så snill.
Hadde en fyr tatt mine bilnøkler og sneket seg inn i bilen min, selv om det bare var for å legge fra seg en gave, så hadde jeg synes det var ganske creepy.

Anonymous poster hash: 90d02...7ea
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...