AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg trenger noen råd og tips om hvordan jeg skal konfrontere og avvise en flørt som jeg har hatt denne høsten. Gjennom jobben min kom jeg i kontakt med en fyr tidlig i høst. Det hele startet etter hans initiativ. Jeg var veldig skeptisk i starten da han først og fremst er 14 år eldre enn meg. Jeg er 21 og han er 35. Jeg sa ja og ga han en sjanse til å møtes etter å ha tenkt meg om litt, jeg kunne jo bli positivt overrasket. Og det ble jeg! Han var sjarmerende og utrolig hyggelig. Vi har en utrolig god kjemi og praten flyter lett og jeg merker lite til aldersforskjellen med mindre han begynner å snakke om tidligere opplevelser. Da merkes det selvfølgelig at han har levd noen flere år enn meg. Jeg har møtt han flere ganger gjennom høsten, men vi har aldri vært der at vi er i fasen over at det kan bli noe mer. Jeg har helt fra starten vært skeptisk til han fordi han er en veldig flørtende person og jeg har hatt mistanker om at jeg ikke er den eneste han treffer. Nå gjennom facebook og jobben min har denne mistanken blitt styrket og jeg er veldig sikker på at det finnes ei annen i en annen by og som jeg tror er mer seriøst enn hva han og jeg er. De reiser på ferier sammen og han er ofte i den byen hun bor i, derfor tror jeg det er noe mer enn bare ei venninne. Er selvfølgelig ikke gøy å vite og det er skuffende at han er den typen. Jeg er blitt små betatt av han dessverre, men på grunn av aldersforskjellen har jeg aldri turt å tenke på at vi kan bli noe mer. Utrolig nok opptrår han mer umodent enn meg. Men igjen, så er ikke vi noe seriøst, så jeg kan ikke akkurat bli så forbannet på han. Det er nok mer synd i hun andre. Nå er det slik at han ikke vet at jeg vet så mye og jeg vil gjerne konfrontere han. Jeg synes han har en respektløs oppførsel. I tillegg føles det ut som at han bruker meg litt for sex og tenker at siden jeg er så ung, så er jeg heller ikke interessert i noe seriøst og vil bare ha det gøy. Dette er egentlig langt i fra den jeg er og hva jeg vil, og jeg vil motbevise denne tanken jeg tror han har om meg. Hvordan kan jeg konfrontere han med dette for at han skal skjønne at det er faktisk ikke greit og at hans oppfatninger av meg er helt feil? Jeg ser ingen framtid mellom meg og han til tross for at jeg synes vi har en god kjemi. Vil ikke ta dette over telefon eller facebook, vil ta dette ansikt til ansikt med han, men tror det kan være vanskelig å finne anledningen til en slik samtale. Har som regel reagert med å ta avstad og la være å svare, hvis det er noe med noen, men på den måten synes jeg han slipper for lett unna. Jeg er også litt usikker på hvordan jeg egentlig skal ta dette opp, siden vi ikke er noe seriøst... Har noen av dere vært i en lignende situasjon eller har noen tips? Anonymous poster hash: e2613...6cc Anonymous poster hash: e2613...6cc Anonymous poster hash: e2613...6cc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Jeg ville sendt han ei melding, og bedd han komme bort når han fikk muligheten for å ta en prat. Også ville jeg rett og slett bare sagt det som det er. Si det at du er betatt av han, men er redd pga aldersforskjellen, og at du ikke gidder å bli brukt som en "reserve" som han bare har sex med. Si at han må ta hele pakka, og at dere kanskje prøver å bli noe mer til tross for aldersforskjellen, eller at han ikke får noen ting. Han kan ikke få i pose og sekk, og det er dårlig gjort mot den andre jenta også hvis de har noe serriøst på gang. Anonymous poster hash: 0445e...bb7 1
Gjest Atheena Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Jeg syns i grunn du skal si det som det er, syns du fremstiller det veldig bra her. Hvis du ikke er redd for å miste han eller støte han vekk har du ingenting å tape heller. Helt enig i at han kan få vite at du ikke er naiv.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Menn er bare dritt! Lev heller som singel å kos deg alene. Plutselig møter du på noen uten spill og begjær når du minst venter det:) Been there, done that! Anonymous poster hash: e167f...b36
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Ts her Ja, er så skuffende å se at menn ikke nødvendigs blir mer moden med alderen. Heldigvis for meg at jeg har lært meg å trives alene etter et vanskelig brudd for 1 år siden. Håper at jeg klarer å finne noen uten spill og begjær, men har ikke opplevd det til nå. Var spill og begjær med eksen, men vi ble kjærester i 3 år likevel. Så det kan funke.. Går det virkelig ann å finne noen i dag uten spill?? Anonymous poster hash: e2613...6cc
Gjest Awzm me Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Du kunne jo laget en litt utspekulert plan. Sagt at du begynner å falle for han, og du skulle vært i et forhold, og se hva han da svarer. Endret 17. desember 2013 av Awzm me
Gjest Katten. Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Logikk: jeg har ikke tenkt at det skal bli noe seriøst pga aldersforskjell, men at han kun er ute etter sex (er ikke det det samme som å ikke ville ha noe seriøst?) er ille? 1
gyazo Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Ikke møt ham. Bare send en melding om at du har oppdaget at dere ikke ønsket det samme, og at du vil gå videre.
Ferny Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Jeg trenger noen råd og tips om hvordan jeg skal konfrontere og avvise en flørt som jeg har hatt denne høsten. Gjennom jobben min kom jeg i kontakt med en fyr tidlig i høst. Det hele startet etter hans initiativ. Jeg var veldig skeptisk i starten da han først og fremst er 14 år eldre enn meg. Jeg er 21 og han er 35. Jeg sa ja og ga han en sjanse til å møtes etter å ha tenkt meg om litt, jeg kunne jo bli positivt overrasket. Og det ble jeg! Han var sjarmerende og utrolig hyggelig. Vi har en utrolig god kjemi og praten flyter lett og jeg merker lite til aldersforskjellen med mindre han begynner å snakke om tidligere opplevelser. Da merkes det selvfølgelig at han har levd noen flere år enn meg. Jeg har møtt han flere ganger gjennom høsten, men vi har aldri vært der at vi er i fasen over at det kan bli noe mer. Jeg har helt fra starten vært skeptisk til han fordi han er en veldig flørtende person og jeg har hatt mistanker om at jeg ikke er den eneste han treffer. Nå gjennom facebook og jobben min har denne mistanken blitt styrket og jeg er veldig sikker på at det finnes ei annen i en annen by og som jeg tror er mer seriøst enn hva han og jeg er. De reiser på ferier sammen og han er ofte i den byen hun bor i, derfor tror jeg det er noe mer enn bare ei venninne. Er selvfølgelig ikke gøy å vite og det er skuffende at han er den typen. Jeg er blitt små betatt av han dessverre, men på grunn av aldersforskjellen har jeg aldri turt å tenke på at vi kan bli noe mer. Utrolig nok opptrår han mer umodent enn meg. Men igjen, så er ikke vi noe seriøst, så jeg kan ikke akkurat bli så forbannet på han. Det er nok mer synd i hun andre. Nå er det slik at han ikke vet at jeg vet så mye og jeg vil gjerne konfrontere han. Jeg synes han har en respektløs oppførsel. I tillegg føles det ut som at han bruker meg litt for sex og tenker at siden jeg er så ung, så er jeg heller ikke interessert i noe seriøst og vil bare ha det gøy. Dette er egentlig langt i fra den jeg er og hva jeg vil, og jeg vil motbevise denne tanken jeg tror han har om meg. Hvordan kan jeg konfrontere han med dette for at han skal skjønne at det er faktisk ikke greit og at hans oppfatninger av meg er helt feil? Jeg ser ingen framtid mellom meg og han til tross for at jeg synes vi har en god kjemi. Vil ikke ta dette over telefon eller facebook, vil ta dette ansikt til ansikt med han, men tror det kan være vanskelig å finne anledningen til en slik samtale. Har som regel reagert med å ta avstad og la være å svare, hvis det er noe med noen, men på den måten synes jeg han slipper for lett unna. Jeg er også litt usikker på hvordan jeg egentlig skal ta dette opp, siden vi ikke er noe seriøst... Har noen av dere vært i en lignende situasjon eller har noen tips? Anonymous poster hash: e2613...6cc Anonymous poster hash: e2613...6cc Anonymous poster hash: e2613...6cc Er det sånn at han har holdt det hemmelig for deg at han treffer en annen...??! I så fall skylder du han INGENTING - tvert imot. Merker jeg blir provosert av sånne folk. En jente her, og en jente der.... jeg hadde funnet meg en annen flørt (evt. kjæreste). Han høres utrolig umoden og respektløs ut. Det finnes flotte gutter på din egen alder. Han der virker bare fæl. Jeg hadde sendt han en melding, ettersom jeg lettere får frem det jeg vil på den måten. Så hadde jeg bare sagt at jeg hører han har en annen jente, og regner med det betyr at han ikke er spesielt seriøs med noen av oss - og lagt til at han aldri trenger å kontakte meg igjen.
Mike Waters Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Logikk: jeg har ikke tenkt at det skal bli noe seriøst pga aldersforskjell, men at han kun er ute etter sex (er ikke det det samme som å ikke ville ha noe seriøst?) er ille? Må si meg enig med Katten her, men usikker på om jeg skjønte premisset for denne relasjonen fullt og helt. Virker ikke som dere har vært helt tydelig med hverandre, og jeg oppfatter det slik at du har syntes det har vært ok å holde det useriøst, men så fort du oppdager at han ikke er det så er det plutselig ikke så spennende lenger. Noe er uærlig her, men ikke sikkert det bare er ham Endret 17. desember 2013 av Mike Waters
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Må si meg enig med Katten her, men usikker på om jeg skjønte premisset for denne relasjonen fullt og helt. Virker ikke som dere har vært helt tydelig med hverandre, og jeg oppfatter det slik at du har syntes det har vært ok å holde det useriøst, men så fort du oppdager at han ikke er det så er det plutselig ikke så spennende lenger. Noe er uærlig her, men ikke sikkert det bare er ham ts Jeg skrev kanskje litt utydelig, men vi har aldri snakket om vi skal være seriøse eller ikke. Jeg har oppfattet det som useriøst, fordi jeg ikke vil tenke at det er seriøst for så å ta feil og bli såret. MEN jeg føler at jeg gjerne skulle ha sett om vi kunne blitt noe, men på grunn av aldersforskjell og mistanken tør jeg ikke se på det slik, selv om jeg egentlig vil. Så ja, jeg er nok litt uærlig jeg også. Anonymous poster hash: e2613...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå