Gå til innhold

Kjekk mann som ikke tør å få seg kjæreste - psykolog neste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 8 år nå. Jeg har valgt å være singel fordi jeg har gått igjennom noen personlige problemer, uten at jeg ønsker å gå noe nærmere inn på akkurat det. Jeg er 28 år nå og har ikke vært kjæreste med ei jente siden jeg var 20. Jeg er helt ute av det og tør ikke prate med jenter engang - selv når DE begynner å prate med meg. Jeg tør rett og slett ikke prøve å få meg en kjæreste. Har dere tips til hva jeg kan gjøre? Jeg er rett og slett redd for å prate med ei jente (som ikke er en kollega/venn)...

Anonymous poster hash: 8cac5...031
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært singel i 8 år nå. Jeg har valgt å være singel fordi jeg har gått igjennom noen personlige problemer, uten at jeg ønsker å gå noe nærmere inn på akkurat det. Jeg er 28 år nå og har ikke vært kjæreste med ei jente siden jeg var 20. Jeg er helt ute av det og tør ikke prate med jenter engang - selv når DE begynner å prate med meg. Jeg tør rett og slett ikke prøve å få meg en kjæreste. Har dere tips til hva jeg kan gjøre? Jeg er rett og slett redd for å prate med ei jente (som ikke er en kollega/venn)...

Som tittelen sier; psykolog. :)

Anonymous poster hash: 571e0...4ea

Skrevet

Som tittelen sier; psykolog. :)

Anonymous poster hash: 571e0...4ea

Jeg har faktisk vurdert å kjøpe meg en prostituert for å få noe "erfaring" med å snakke/flørte med ei dame igjen... Det er ikke helt bra.

Skrevet

Ikke gå til prostituert, slikt blir man brennmerket av for livet.

Det er jo ikke noe fasitsvar på hvordan man flørter, eller hvordan et forhold utvikler seg. Jeg synes du skal sette deg som mål og kose deg og le sammen med kvinner, som i at de var venner, så skal du se det kan skje saker og ting :P

Anonymous poster hash: a83d9...4c2
Skrevet

Ikke gå til prostituert, slikt blir man brennmerket av for livet.

Det er jo ikke noe fasitsvar på hvordan man flørter, eller hvordan et forhold utvikler seg. Jeg synes du skal sette deg som mål og kose deg og le sammen med kvinner, som i at de var venner, så skal du se det kan skje saker og ting :P

Anonymous poster hash: a83d9...4c2

Takk for tipset, jeg skal prøve det og se hvordan det går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...