Gjest caramiacaramella Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg lager håndskrubber til noen venninner i år og ville egentlig bare sjekke hva folk tenker om slikt. Dersom dere fikk en håndskrubb som denne, ville dere blitt glad for det eller ville dere syntes det var litt tullete? Jeg tenker å putte skrubben i en gavepose eller i liten, pyntet kurv med en flaske vin og fancy sjokolade.
Zakuro Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Konge!:D Jeg elsker hjemmelagde gaver^^, Og i combo med vin eller sjokkis er jo en kjempefin gave! Kan jeg spørre åssen man lager den skrubben? 6
Gjest caramiacaramella Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Konge!:D Jeg elsker hjemmelagde gaver^^, Og i combo med vin eller sjokkis er jo en kjempefin gave! Kan jeg spørre åssen man lager den skrubben? Så flott! Nå ble jeg glad Det er kjempeenkelt å lage! Jeg har skrevet oppskriften og fremgangsmåten her http://getbudgetbeautiful.com/2013/12/07/christmassy-sugar-and-cinnamon-hand-scrub/ - dette er på engelsk, så hvis du heller vil ha det på norsk må du bare si fra.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Jeg ville blitt kjempeglad. Skikkelig fin presang! Anonymous poster hash: 00a11...5c7
Gjest Naria Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Håndskrubb hadde ikke passet så godt til meg, men generelt sett er det ingen dårlig gave.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har aldri brukt håndskrubb, men jeg syns det er en kjempefin gave, og med vin og sjokolade så hadde det nok blitt en av favorittgavene mine. Syns det er ekstra stas med noe den som gir gaven har brukt tid på, den var kjempesøt. Hadde blitt veldig glad for bare vin og sjokolade også, men denne var jo prikken over i´en. Anonymous poster hash: 461d3...e52 1
Gjest caramiacaramella Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Så godt å høre, tusen takk dere! Da gleder jeg meg til å gi disse til jul
Zakuro Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Så flott! Nå ble jeg glad Det er kjempeenkelt å lage! Jeg har skrevet oppskriften og fremgangsmåten her http://getbudgetbeautiful.com/2013/12/07/christmassy-sugar-and-cinnamon-hand-scrub/ - dette er på engelsk, så hvis du heller vil ha det på norsk må du bare si fra. Takk for link! Bare et spørsmål; ville det gjort noen forskjell å bruke vanlig hvitt sukker i stedet for brunt tror du? Endret 16. desember 2013 av Zakuro
The Kitten Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Jeg lager håndskrubber til noen venninner i år og ville egentlig bare sjekke hva folk tenker om slikt. Dersom dere fikk en håndskrubb som denne, ville dere blitt glad for det eller ville dere syntes det var litt tullete? Jeg tenker å putte skrubben i en gavepose eller i liten, pyntet kurv med en flaske vin og fancy sjokolade. Jeg ville blitt veldig glad for det. Spesielt om noen hadde tatt seg bryet med å lage en håndskrubb til meg.
Gjest caramiacaramella Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Takk for link! Bare et spørsmål; ville det gjort noen forskjell å bruke vanlig hvitt sukker i stedet for brunt tror du? Ja, det vil det. Vanlig hvitt sukker vil fungere greit som en eksfoliant på ansiktet ditt, men huden på hendene dine er såpass tykk/hard at du gjerne trenger en grovere eksfoliant som brunt sukker. Jeg vil anbefale brunt sukker eller muligens havsalt dersom du ikke har brunt sukker
Pearl2.0 Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Flott det vel? Forseggjort og omtenksomt! Jeg tenker at selv om de ikke bruker det til vanlig så har vel ingen vondt av å prøve? Elsker hjemmelagde gaver av dette slaget
Gjest Gaea Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Jeg hadde blitt veldig glad! Kan tenke meg at den kan brukes som leppeskrubb og, blir vel ca. lik i konsistensen som den jeg har fra Lush og det smaker nok ikke vondt heller. Det skal jeg jammen prøve før jeg bruker en hundrelapp på å kjøpe i butikk igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Veldig bra gave - skulle ønske vi var venninner :-) Anonymous poster hash: f282b...1c4
Zakuro Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Ja, det vil det. Vanlig hvitt sukker vil fungere greit som en eksfoliant på ansiktet ditt, men huden på hendene dine er såpass tykk/hard at du gjerne trenger en grovere eksfoliant som brunt sukker. Jeg vil anbefale brunt sukker eller muligens havsalt dersom du ikke har brunt sukker Okei, takk:) Skal prøvekjøre den på mutter'n når hun har bursdag;)
Gjest sophia21 Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Ja, jeg hadde blitt kjempeglad
Petalouda Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 og jeg hadde ikke syns det var så stas ... jeg ville ha satt krukken på en hylle på badet en stund, men ikke brukt den. vin derimot, og sjokolade, er sikre vinnere. 1
Gjest caramiacaramella Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde blitt veldig glad! Kan tenke meg at den kan brukes som leppeskrubb og, blir vel ca. lik i konsistensen som den jeg har fra Lush og det smaker nok ikke vondt heller. Det skal jeg jammen prøve før jeg bruker en hundrelapp på å kjøpe i butikk igjen. Så flott! Denne skrubben blir kanskje litt for grov for den relativt tynne huden på leppene dine, men du kan jo være litt varsom og prøve deg frem. Jeg jobber faktisk med en leppeskrubb nå, den skal ha sitron, olivenolje og hvitt sukker. Hvis du er interessert i oppskriften må du bare si ifra
Gjest caramiacaramella Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Veldig bra gave - skulle ønske vi var venninner :-) Anonymous poster hash: f282b...1c4 Hehe, så koselig! Jeg skulle nesten ønske jeg var venner med alle i denne tråden slik at jeg kunne gitt dere hver sin lille juleskrubb
Sheltay Retrac Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Elsker gaver som blir brukt opp, så dette hadde vært stas å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå