AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Hva har du kjøpt til jul av gaver til absolutt alle? Nysjerrig. Jeg har kjøpt: -Elektrisk ansiktsrenser -Elektrisk visp til gryter -Depend gellack lys og neglelakk -Babyklær -Racerbane med biler til liten unge -Gavekort på platekompaniet på 250kr Gjenstår å kjøpe et par gaver til, og aner ikke hva de skal være. Anonymous poster hash: 23b3f...330
Blå Trombone Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 IPad Lego x 2 Brettspill Te Glass Kalender Spotify gavekort Hundeleke
Gjest Belle âme Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Dødssøt toalettveske Enda ein toalettveske Tre boxere to moods of Norway t-skjorter Treningssokker Pledd Øredobber Ein sjokolade
isbiten. Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Kaffemaskin + kaffe DAB-radio Kullsyremaskin + smaksessenser Hyttebok Klær; ei skjorte, ei lue, en babykjole og en genser og en cardigan for barn Treningstopper x 3 Lysestaker Smykker x 2 Lester Paol Pava termokrus Barnebøker x 3 Te
Mafalda Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 4 x handlenett fra WWF 2 x kalender fra WWF 2 x dusjsåpe 2 x jubileumsbok 4 x kopp med bilde av barn 4 x forstørrelser av fotografbilder 3 x vinflaske 3 x juleoppsatser 3 x Desigual grytevott Billetter til One Direction 2 x fotballskjorter 2 bøker 2 dvd'er Krølltang Hoppeku Kjole Dag dvd-sett PC-veske Et ekstra stinkende hundebein til dyret ... Og så har jeg hjulpet ungene med deres gaver, noen av gavene over er også fra alle, mannen eller barna 1
Gjest blasé Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Klær - Gensere, Kjoler, Cardigans Parfymer Neglelakker Duftlys Telefon Sko Skjerf Håndkrem, Fotkrem, Bodylotion Sminke Kopper Vin Sjokolade Olje Drikkeflasker Treningsklær Gavekort på butikker Gavekort hos hudpleiesalong Gavekort hos en neglesalong - Det jeg kommer på i farta
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Gitarforsterker blu-ray spiller Anja Edin - fearless Bilder Teflon stekepanne Elektrisk visp Paul Pava oppbevaringsbokser Mummikrus Barneklær Lego Lekehund Barnebøker Retro radio Camelback drikkeflasker Skolesaker Kigurumi onepiecer iphone deksler Mikrofon, stativ og notestativ 3D-filmer Serier Anonymous poster hash: e39ed...095
Gjest shockgirl Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Lego Duplo Notisbok med bilde av ungen En bok om fiske To dvd-er (husker ikke titlene akkurat nå) Littlest petshop figur En cd (Hekla stålstrenga tror jeg den het) Ullbody til baby Kaffemaskin Og den beste julegaven har jeg kjøpt til meg selv: Konsertbillett til Metallica/Slayer/Gojira osv 1.juni 2014. :D
heihei123 Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 - automatisk visp - kjøkkenkniv - sminke, babyfoot, bodylotion, skrubb, kremer, smykker osv. - veske - vin - furby - lykt - duftlys - vintersko - klær - gavekort - klokke
Gjest Gaea Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Kjøper ikke gaver til så mange, så det ble bare; Boken Vi ses i morgen 2 isbjørnsmykker fra WWF Håndlaget sjampo, balsam og såpe 3 par vanter Noe godteri Et fleecedekken til hunden, om det kommer frem i tide Og noe hemmelig til kjæresten som i blant leser her inne.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Whiskyflaske Gavekort på amfi-senteret Snus Sokker Fiskeutstyr Kåpe Lommebok Veske Toalettveske Skjorte Boksere Genser Øl Flax lodd Dusjsåpe Anonymous poster hash: 5356b...926
kills Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Har ikke akkurat kommet i gang med gavehandelen enda.. Kremt. Pakke med glattetang og børste fra GHD Viva La Juicy Noir parfyme Klistremerker, bamse, tutu-skjørt, vinger og tryllestav til liten jente
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Lego Duftlys Kalender Genser Bøker Gavekort Servisedeler Sokker BilletterAnonymous poster hash: 10aca...f61
Kittykat Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 (endret) * 5 stk elektrisk visp til gryter( 4 stk i julegave og 1 til oss selv ) * 2 gavekurver med forskjellig godteri * Kjole * Bukser * Skjorter * Genser * Smykke * Mobildeksel med lommebok * Xboxspill * 4 stk kakefat * Dyrepute ( pillow friends e.l. ) * Tankenøtt-spill * Bøker * Kløpinne * Touch-hansker * Massasjerobot - http://www.enklereliv.no/kose-robot.html?utm_source=facebook&utm_medium=4_koserobot&utm_campaign=face_4_koserobot Endret 17. desember 2013 av Kittykat
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Settlers brettspill Cranium brettspill Hundebein Hundeleke Kattegodis Katteleke Lilla puff daddy Grå puff daddy Bok om skisport Bok om måloppnåelse og mental trening Eva Solo morter Cucpakesett Perlemorskåler Bilder og kunst Jumpsuit Morgenkåpe Kalender med egne bilder Familiebilder Skins til Mactastatur Barnebøker Marc Jacobs iPadveske Strikketilbehør Mac sminkebørster Sokker .. og mer Anonymous poster hash: 1a787...56b
Gjest Anastasia Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 * hyttebok * gavekort på G-sport * servietter * Marseille-såpe * fotobok * champagne * gavekort på HM * gavekort på spa Ble mye gavekort til familien i år.. pluss litt ekstra! Gaver til meg selv: * uggs * cowboy-ish støvletter * festivalbilletter til Slottsfjell inkl hotell
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Forstørret opp et bilde av meg og mottakeren og fått satt i ramme Kinobilletter der jeg også skal være med Fin termoskopp Salatbestikk Morter Mangler nå 1,5 gave. Den ene tror jeg jeg skal gå på treningssenteret og kjøpe gavekort om de har et godt tilbud. Er veldig fornøyd med å nesten være ferdig så tidlig. Anonymous poster hash: 0cf7e...433
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 2 x iPad mini 2 x bunadsølv 2 x sengesett 3 x sovepose 2 x lyslykt fra Hadeland Skål fra porsgrund Liten lykt Hurricane Stor lykt Hurricane Babytøfler Genser Bukse Dukke Kaptein sabeltann utkledningsklær Prinsesse utkledningskjole Barnebok Brio fly baby Snowboardbrille, langrennsbrille og skihansker Skjorte 2 x bildekalender Liten bildebok Korg med diverse godis og ansiktskremAnonymous poster hash: 6a2da...9fc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 2 x iPad mini 2 x bunadsølv 2 x sengesett 3 x sovepose 2 x lyslykt fra Hadeland Skål fra porsgrund Liten lykt Hurricane Stor lykt Hurricane Babytøfler Genser Bukse Dukke Kaptein sabeltann utkledningsklær Prinsesse utkledningskjole Barnebok Brio fly baby Snowboardbrille, langrennsbrille og skihansker Skjorte 2 x bildekalender Liten bildebok Korg med diverse godis og ansiktskremAnonymous poster hash: 6a2da...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå