LatersBaby Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg klarer ikke kosenavn, det verste må være å bli kalt "baby" (eller jeg har blitt kalt sweet potato og sugarbanana, og det slår vel det meste) Men jeg klarer heller ikke "kjære" "skatt" osv, eneste som jeg kan la passere er "søta". Hva er deres kosenavn/ditt kosenavn til partner? Hva er det morsomste dere har blitt kalt?
embla1807 Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Typen min kaller meg for "kråkebolla" ! "kom hit da kråkebolla mii" syntes det er litt søtt og unikt. Endret 16. desember 2013 av embla1807
LatersBaby Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2013 Hehe, det må jeg nesten innrømme at det er litt søtt. Men sier han det når dere er ute blandt folk også? "Dette her er kråkebolla mi" Jeg kom på at en eks-kjæreste kalte meg for "ørne egg" (fordi mammaen min var så overbeskyttende, som en ørn for egget sitt) og dette kalte han meg foran alle og enhver
Gjest Heartbeat Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Snuppa, søta, kjære, elskling og kosejenta er noe som går igjen
embla1807 Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Hehe, det må jeg nesten innrømme at det er litt søtt. Men sier han det når dere er ute blandt folk også? "Dette her er kråkebolla mi" Jeg kom på at en eks-kjæreste kalte meg for "ørne egg" (fordi mammaen min var så overbeskyttende, som en ørn for egget sitt) og dette kalte han meg foran alle og enhver Haha! Syntes det er morsomt med litt annet en sånne klissnavn. Nei, han kaller meg det bare når det er oss. "du er kråkebolla mi, du" kan han plutselig si, hvis vi ser en film ellernoe, da begynner jeg alltid å le og kaller ha noe rart tilbake
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Mannen kaller meg for mor og sexy mama jeg kaller mannen for smukkasen min Vi kaller datteren for lillegull Anonymous poster hash: 791ef...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå