Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke kosenavn, det verste må være å bli kalt "baby" (eller jeg har blitt kalt sweet potato og sugarbanana, og det slår vel det meste)

Men jeg klarer heller ikke "kjære" "skatt" osv, eneste som jeg kan la passere er "søta".

Hva er deres kosenavn/ditt kosenavn til partner? Hva er det morsomste dere har blitt kalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Typen min kaller meg for "kråkebolla" ! :fnise: "kom hit da kråkebolla mii"

syntes det er litt søtt og unikt.

Endret av embla1807
Skrevet

Hehe, det må jeg nesten innrømme at det er litt søtt. Men sier han det når dere er ute blandt folk også? "Dette her er kråkebolla mi" :fnise:

Jeg kom på at en eks-kjæreste kalte meg for "ørne egg" (fordi mammaen min var så overbeskyttende, som en ørn for egget sitt) og dette kalte han meg foran alle og enhver :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Snuppa, søta, kjære, elskling og kosejenta er noe som går igjen :fnise:

Skrevet

Hehe, det må jeg nesten innrømme at det er litt søtt. Men sier han det når dere er ute blandt folk også? "Dette her er kråkebolla mi" :fnise:

Jeg kom på at en eks-kjæreste kalte meg for "ørne egg" (fordi mammaen min var så overbeskyttende, som en ørn for egget sitt) og dette kalte han meg foran alle og enhver :fnise:

Haha! Syntes det er morsomt med litt annet en sånne klissnavn. Nei, han kaller meg det bare når det er oss. "du er kråkebolla mi, du" kan han plutselig si, hvis vi ser en film ellernoe, da begynner jeg alltid å le og kaller ha noe rart tilbake :)

Skrevet

Mannen kaller meg for mor og sexy mama :transe: jeg kaller mannen for smukkasen min :herremann:

Vi kaller datteren for lillegull :lillesky:

Anonymous poster hash: 791ef...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...