Gå til innhold

hårfjerning, laser, hjemmebruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

De hårfjerningsproduktene det reklameres for nå, er det noen som har erfaring med dem? Da tenker jeg på de med laser som er fra ekspert og Elkjøp tror jeg.

Anonymous poster hash: 02393...1ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Så nettopp den reklamen på tv'n !

Skrevet

Jeg sjekket noen anmeldelser av noen av disse produktene en tid tilbake. Var folk som hadde kjøpt disse produktene og de var overhode ikke fornøyd. Skal du fjerne hår med laser bør du gå til en sertifisert salong som vet hva de driver med :)

Skrevet

Det var en tråd om slike for en tid tilbake. Såvidt jeg husker så var det varierende kvalitet, samt at refillene ofte var veldig dyre og dermed lønte det seg nødvendigvis ikke. Kanskje noen husker hvilken tråd det var.

Gjest kassycat
Skrevet

De nyeste jeg har sett på til ca 1600kr trenger ikke byttes ut noe på

Skrevet

De nyeste jeg har sett på til ca 1600kr trenger ikke byttes ut noe på

Men funker det da?

Anonymous poster hash: 02393...1ed

Gjest kassycat
Skrevet

Nei det vet jeg ikke.. dessverre. var bare noen i denne tråden som skrev at refills var dyre. den ideelle kombinasjonen er lys hud og mørkt hår, akkurat hva jeg har, er såå nysgjerrig..

Skrevet

Philips lumea funker supert i alle fall

• Liker 1
Skrevet

Philips lumea funker supert i alle fall

Må man bytte ut noe på den?

Skrevet

Må man bytte ut noe på den?

Nja, men ikke før etter ca 5 år om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Dra til klinikk stedet på Røa. Hun som driver der er superflink og utrolig hyggelig. De bruker diodelaser, den er super.

Anonymous poster hash: 3754e...9e7
Skrevet

Jeg kjøpte meg en Philips Lumea for litt over en uke siden faktisk. Betalte vel rundt 3000kr for den. Skal ikke trenge refills på flere år. Jeg har bare fått prøvd den en gang da jeg må vente i to uker mellom hver behandling. På de områdene jeg tok har huden blitt glattere og lettere å barbere, men jeg har såklart ikke merket noe på hårveksten enda. Kan godt oppdatere på dette senere om det er noen som ønsker det.

Når jeg var 14 tok jeg hårfjerning under armene profesjonelt siden jeg hadde hatt problemer med hormoner og til slutt var det så utrolig ille, huden min var omtrent ødelagt og jeg kunne ikke barbere meg der fordi jeg ikke tålte det. Jeg tok ikke behandlingen helt ut, men tok det vel 4 ganger. Det funket veldig godt hvertfall, huden min ble bra igjen og jeg har fortsatt lite hårvekst der.

Skrevet

Jeg har enda til gode å personlig høre noen fortelle at de har hatt ordentlig suksess med "hjemmelasere". I beste fall virker det som du kan oppleve noe redusert hårvekst, i hvert fall for en periode.

Tror du må til noen som driver profft, det virker veldig bra!

Skrevet

Jeg bruker Philips lumea og er superfornøyd. Fikk den til jul for to år siden og har vært hårfri siden:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har enda til gode å personlig høre noen fortelle at de har hatt ordentlig suksess med "hjemmelasere". I beste fall virker det som du kan oppleve noe redusert hårvekst, i hvert fall for en periode.

Tror du må til noen som driver profft, det virker veldig bra!

Som sagt, Philips lumea er suksess her

• Liker 1
Skrevet

Fra mann:

Dra på klinikk. Best resultat, og billigst i lengden i stedet for eksperimentering med "billigrere" alternativ.

Anonymous poster hash: b3aab...b6c
Skrevet

Fra mann:Dra på klinikk. Best resultat, og billigst i lengden i stedet for eksperimentering med "billigrere" alternativ. Anonymous poster hash: b3aab...b6c

Jeg synes det er nyttigere å høre på de som har erfaring med disse alternativene :)

Anonymous poster hash: e5722...31c

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er nyttigere å høre på de som har erfaring med disse alternativene :)

Anonymous poster hash: e5722...31c

Hva får deg til å tro at jeg ikke har de samme erfaringene? IPL behandling er litt som med tatovering. Vil du gjøre det billig, eller vil du gjøre det bra? Det avhenger selvsvagt hvor mange hår du har på det området du skal behandle. Føles det problematisk så er det stor sjans for at du vil gjøre deg nytte av mennesker som faktisk vet hva de gjør, som kan behandle hele området og gi deg klinisk oppfølging på hva de holder på med.

Anonymous poster hash: b3aab...b6c

Skrevet

Forresten, før jeg kjøpte min googlet jeg litt rundt å leste andres erfaringer. Endte opp med å kjøpe den litt dyrere fra Philips lumea fordi den fant jeg så og si kun positive erfaringer med i motsetning til de andre merkene

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...