Minette Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 I dag har jeg blitt sminket av en meget dyktig Chanel representant. Hun sminket meg i de nye fargene/produktene for våren/sommeren. Noe så lekkert! Jeg har vært Chanel frelst lenge, og dette bekreftet bare at make up'en deres er utrolig bra. De nye fargene er ganske eksklusive, de selges bare i ca 40 av forhandlerenes butikker, så evnt. skaff dere dem før de er borte
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Jeg er også veldig glad i øyeskygge fra Chanel. Har noen av de limited editions, de er som regel veldig spesielle Men når det gjelder foundation, pudder ol, så er ikke Chanel mye å skryte av. Har en pudderfoundation som er regelrett dårlig. Clinique er bedre på slikt.
Gjest Jamila Skrevet 13. mai 2004 #3 Skrevet 13. mai 2004 Du har ikke vært på GlasMagasinet i Oslo vel Chanel damen som jobber der er kjempeflink. Hvilke farger er nye for våren?
Minette Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2004 Nei, jeg har ikke vært i Oslo hun som sminket meg har bl.annet Telemark, noe vestlandet, sørlandet som område. Susanne: der er jeg slett ikke enig med deg. Jeg bruker kun foundation fra Chanel, pga resultatet, at de er drøye etc. Jeg har bare et ord å si. Illumination, med løs pudderet fra Chanel over - perfekt. Jeg kan alltids supplere med skygger, glosser fra andre merker, men foundation og mascara - Chanel. Øyenskyggene som kom for våren nå er i krem form, påføres med fingrene. De heter: Lido, Arctic, Atole, Neptune. Ellers er 4-er skyggen nr.77 flott til de nye fargene. De nye er bl.annet i en koksgrå/sort farge for de trendy sotete øynene selvfølgelig noe lysreflekterende, ikke helt matt. Så er det en nyydelig rosa som gir et flott resultat! pluss et par til. Tips: legg en av disse underst, for så å ta et strøk med en av dine andre chanel øyenskygger for en dypere/mer effektfull farge. Finnes selvfølgelig tilhørende negellakker og leppestifter, som f.eks Hydrabase nr.63 med lipgloss nr.12 over, anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå