Gå til innhold

vg nett norsk fem åring voldtatt i tyrkia

Anbefalte innlegg

Gjest simianne
Skrevet

LES DETTE

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227336

Eg blir kvalm, forbanna, og utrolig lei meg.

Kan ikkje skjønner at det finnes så SYKE menneske i verden.....

Dette er noko av det verste eg har hørt om, lest i det siste..

Er dette mulig???? SYKT SYKT SYKT

stakkars jente og stakkars familie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:cry: :cry: :cry: :cry:

Har selv en datter på 6 år. Klarer ikke å forestille meg så grusomt familien har det nå..

Gjest Myumi
Skrevet

Fryktelig tragisk. Husker endel lignende historier om barnevoldtekter i Afrika (enkelte tror at samleie med barn beskytter mot AIDS). Personlig skjønner jeg nesten ikke at det er fysisk mulig.

Skrevet

:(:(

Så tragisk..

Jeg husker også historiene om barnevoldtektene i afrika. det var barn helt ned til 1-års-alderen som ble voldtatt..

Blir trist jeg.

Skrevet

I afrika er det ikke snakk om var, og heller ingen ettårs-grense. I sør- afrika alene blir tusenvis av småjenter voldtatt hvert år. Husker en sak, jenta var 9 mnd eller så, helt ødelagt i underlivet etterpå og lå lenge på sykehus hvor de prøvde å lappe henne sammen etter beste evne..

Mannen må jo være landsbyidioten eller noe, ettersom de ikke har spesiell tradisjon for dette i tyrkia. Tenker foreldrene føler seg skyldige også.. stakkars dem også. Man kan ikke beskytte barna sine mot verdens ondskap, uansett hvor mye man vil.

Skrevet

Uff,så sykt...Er det mulig.Jeg skjønner ikke hvem som har glede av å voldta ei jente på 5 år?Stakkars jente og familien hennes.Nei det her er fryktelig trist

Gjest Gjesta
Skrevet

Sykt sykt sykt! Mannen skulle vært kastrert!!! :evil: :evil:

(men hvor var foreldrene da det skjedde???...)

Clea

Skrevet

(men hvor var foreldrene da det skjedde???...)

Clea

Det lurte jeg også på.....når jeg har min 8 år gamle guddatter på besøk (i Tromsø!!) sitter jeg nesten på henne når vi er ute, hva da med en 5-åring i Tyrkia......? :o

Gjest Madam Felle
Skrevet

Stakakrs lille jenten :cry:

og til dere som lurer på hvor foreldrene var, så kan en faktisk si at det er komplett umulig å holde øye med barna 24/7. Et minutt er mer enn nok, for at noe slikt kan hende, og det lille minuttet kan hun ha vært på toalettet, eller bare rett og slett på området.

Men egentlig blir det for dumt å skulle begynne å spekulere i det, for det har hendt, og ejg tror nok at foreldrene tenker "hva om jeg hadde gjort sånn, og hva om jeg heller hadde gjort sånn". De klarer nok fint selv å bebreide seg selv uten at folk her inne bør sette spørsmålstegn med det.

Skrevet

Enig med madamen,det er ikke lett å passe unger 24/7,kanskje det ene minuttet hvor den lille jenta skulle på do eller hente noe,så skjedde det:(

Skrevet

Jeg lurer svært på hva som foregår inni hodet på mennesker som kan gjøre noe slikt? :o Jenta blir jo ødelagt for livet, sannsynligvis både fysisk og psykisk. Jeg blir skikkelig forbannet nårjeg hører om slikt! :evil:

Gjest lurven
Skrevet

slike ting skkjer jo hele tiden over hele verden desverre..

verden er desverre et sykt sted

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg fatter ikke hva som går av mennesker som gjør slikt mot små barn! :evil: :evil: :evil: :evil: Eller andre mennesker i det heletatt..

Stakkars lille jenta :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nylig vært i det sørlige Afrika, og i den byen jeg bodde var det en 2-åring som ble kidnappet fra soverommet sitt midt på natten og voldtatt i hjel av tre menn....

De tre ble senere tatt, og det var en stor demonstrasjon og mye oppstyr for å innføre dødsstraff igjen. Så det er IKKE godtatt i Afrika heller!

Skrevet

Gikk med fysisk vondt hele dagen jeg, og det tror jeg mange gjorde. Slikt er bare grusomt. I slike tilfeller er jeg nesten for dødsstraff - men bare nesten. Sperr dem inne for alltid! Mye slemmere straff.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ventet du deg noe annet i et muslimsk samfunn ???

Gjest Anonymous
Skrevet
Ventet du deg noe annet i et muslimsk samfunn ???

Jeg vil bare påpeke at hun som ble voldtatt til døde i Afrika bodde i et kristent land.

Og ja, jeg forventer ikke at barn blir voldtatt i muslimske land. Selv om du misliker Islam, så tillater de ikke pedofili.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var utrolig trist og ufattelig det som skjedde i Tyrkia. :cry:

Vi bodde på hotellet der det skjedde i høst. Fra stranden og opp til bassengområdet (med toaletter) er det en liten undergang, og det var visst der det skjedde.

Det knøt seg i magen min da jeg tenkte på at det var akkurat der jeg lot gutten min på 8 år springe opp på toalettet alene (det tar ca. 1 min)... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...