AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg kjøpte for noen år siden ett rosa sett med pensler fra Tikei i rosa mappe. Skal kjøpe ett til en tenåringsjente men dessverre har de ikke dette settet lengre i rosa mappe. Settet behøver dessuten ikke være til mineralsminke da det ikke er dette hun bruker. Jeg har funnet frem fra gamle poster ett fra MakeupMekka men syntes det var litt i vel dyreste laget, tror vel ikke hun trenger såpass mange og kunne godt tenke meg ett med litt jentete fargepreg. Er det noen som har noen alternative forslag? Anonymous poster hash: 91dd8...237
makeupmom Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Ebay. Men det rekker du ikke hvis det skal være julegave..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Ebay. Men det rekker du ikke hvis det skal være julegave.. Jeg har ikke satt meg inn i Ebay-handel og har vel ikke planer om det heller da jeg handler veldig enkelt og lite på nett. Men ellers takk for tipset, som jeg er for sent ute til uansett Anonymous poster hash: 91dd8...237
Britt Banditt Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 http://www.iherb.com/EcoTools-Bamboo-6-Piece-Brush-Set-1-Set/25451#bid=ECT&p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=ecotools&rc=48&sr=2&ic=8 Kanskje ikke så jentete, mengder er gode børster til en billig penge.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Finnes på forskjellige parfymerier til forskjellige priser. kicks for eksempel! trenger ikke koste skjorta, men usikkert på om det er noe rosa der. Men man får med belte til å ha de i, kjempe kult! Anonymous poster hash: 261e3...170
Adhara Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå