Gå til innhold

Hvordan vil du inrede dette rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skrevet under på leiekontrakt idag. Jeg LEIER så kan ikke male eller skifte gulvet. Gulvet er et heselig teppe gulv. Så hva ville du gjort?

Farger? Stil?

Har tenkt litt på cottage stil, mye hvitt, brunt/tre og varm grå. Rommet er umøblert untatt to hvite skap. Eneste planlagt møbel jeg skal ha innpå der er en himmelseng.

post-74678-0-23448900-1387221538_thumb.j

Endret av Tullehøna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my God så stygt.

Jeg hadde kjøpt gulvtepper og lagt utover hele gulvet, for det det der er noe av det verste jeg har sett.

Anonymous poster hash: f6bb1...01f
  • Liker 6
Skrevet

Haha

Oh my God så stygt. Jeg hadde kjøpt gulvtepper og lagt utover hele gulvet, for det det der er noe av det verste jeg har sett. Anonymous poster hash: f6bb1...01f

Hahaha.. Ja jeg vet det. Men det var vell ikke akkurat det jeg spørte om.

Skrevet

Slike store sisalmatter hadde ikke vært så dumt til å dekke over gulvet. Men det blir jo støvete etter en tid da.

Men, det rommet er et mareritt. Himmelseng sa du? I tre eller hvit, svart eller lignende? Hva med store grønne planter i grupper, lange hvite gardiner og en stor god stol. Noen få, men store bilder. En stor kommode eller en skjenk/benk. Gjør det enkelt, men samtidig litt luftig tropisk. da kan det grønne gulvet passe inn, omtrent som gress.

Anonymous poster hash: 2c251...496
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville benyttet anledningen til å kjøpeet stort gulvteppe som du senere kan bruke i stuen eller spisestuen.

Anonymous poster hash: 1aefc...7f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville spurt om å få fjernet teppet. Det er uhygienisk, iallfall på et soverom. Dersom du ikke får lov, finn ut om du kan ta prøver av det for å vise hvor mye drit og dyr som befinner seg nedi der.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror faktisk jeg hadde droppet cottagestil og kjørt 100% 70-tallsretro for å matche teppet :)

Hva du enn gjør, så ikke kjøp et mønstret teppe til å legge oppå. Kanskje du kan sette opp en skinne med gardiner for å dekke senge-delen (slik blir det nesten himmelseng, med gardiner du kan trekke fra eller igjen).. for å bryte furupanelfølelsen litt og få en rolig "vegg"?

Ellers høres tropisk gøy ut. Kanskje du får tak i et sånt stort bilde (a la fototapet) som du kan bruke på en annen vegg?

Endret av Lea2
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, det hadde jo sin egen retro-sjarm da :)

Men ja, med noe gulvteppe skulle det vel være greit? Og ellers bare innrede etter ønske... Om du bare skal leie (hvor lenge?), er det jo lurt å kjøpe ting som kan være brukbart i senere vanlige leiligheter også. :)

Skrevet
Ellers høres tropisk gøy ut. Kanskje du får tak i et sånt stort bilde (a la fototapet) som du kan bruke på en annen vegg?

Enig, tenkte faktisk litt på tropisk jeg også, med hengeplanter osv.

Skrevet

Gulvteppet er ikke det verste, det er veggene som gjør rommet traurig. Kan du kjøpe noen lange hvite gardiner og ha forheng foran veggpanelet? Det ser veldig mykt og flott ut uansett. Ellers skriker rommet etter tropisk stil og et par speil.

Anonymous poster hash: e6c9a...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...