AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Jeg fikk julekort fra eksens foreldre i posten. De har skuffet meg stort, for etter eksen- far til barna mine... forlot meg til fordel for en annen kvinne, så har de støttet hans valg ovenfor barna mine og. De har sagt at de var glad han har funnet en annen. Og at de synes at hun var supersnill. I tillegg skrev de til meg engang at det at han hadde valgt en annen fremfor meg var bare en naturlig del av livet, og at de var glad på hans vegne. Barna mine er ikke happy med situasjonen. Jeg skal være glad for det, for han viste bare at han ikke fortjente en plass i mitt liv, men allikevel ble hjertet knust. Jeg har lyst å skrive et julekort på en måte som vil treffe de litt i hjerte, Jeg mener at jeg hadde fortjent bedre forståelse for situasjonen enn jeg fikk. Men samtidig har jeg lyst til å ignorere julekortet, eller bare late som ingeting og skrive god jul... Barna vil ikke feire jul med eksen pga han skal feire med den nye damen, deres baby som de fikk med en gang, og hennes familie. Er det normalt å bli såret av slike situasjoner, og tankefull innimellom? Jeg føler meg litt rar.... som ble tankefull da jeg fikk julekortet..... Anonymous poster hash: cdd78...a96
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 altså jeg er ikke glad fordi barna ikke er happy med situasjonen, men jeg mente at jeg skal være glad for at eksen gikk når han ikke viste meg mer verdi Anonymous poster hash: cdd78...a96
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 trenger du å gjøre noe? synes det virker helt meningsløst av dem, å ikke støtte deg eller ha kontakt ellers og bare sende et julekort, hva er vitsen liksom? Anonymous poster hash: 66866...f87 1
Gjest Arch Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Jeg hadde bare oversett hele kortet og ikke sendt noe som helst tilbake. 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg hadde kasta julekortet og ikke tenkt mer på det. Hadde ikke skrevet noe kort tilbakeAnonymous poster hash: cb86f...f48
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Jeg hadde ikke sendt julekort til de. Bare gå videre med livet. Anonymous poster hash: 24724...258
MsPaddington Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Selv om det sikkert er VELDIG fristende å sende et julekort som "vil treffe de litt i hjerte", så ville jeg heller sendt tilbake et helt vanlig julekort og skrive god jul. Da hever du deg over situasjonen og viser styrke. Men det er selvsagt vanskelig, og veldig lett for meg å si, jeg som ikke sitter i samme situasjon som deg. 1
MsPaddington Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Du kan selvfølgelig bare droppe hele greia, men dette er jo besteforeldrene til barna dine, og mennesker som direkte eller indirekte vil være en del av livet ditt for alltid. Jeg tenker det er lurt å prøve så godt man kan å ha et forholdsvis godt forhold til ekssvigerfamilien, i hvert fall for barna sin skyld. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 De er dine barns besteforeldre. Hev deg over det og ikke gjør noe Anonymous poster hash: 3f91f...f7e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Men mener dere at de burde ha tenkt mer over min situasjon enn det de har gjort? Selv om sønnen velger en annen, så mener jeg at de kunne vist litt mer sympati med å savne meg mer uansett.... Og ikke skryte for mye om nye dama kontra meg, ovenfor barna mine.... Jeg har lyst å være hyggelig og skrive god jul, men samtidig så er jeg bare så såret for at familien hans ikke viste meg sympati i svært vanskelige situasjoner. Vi hadde andre situasjoner rundt oss, sykdom osv, som gjorde dette ekstra vondt for meg.... Så jeg hadde egentlig håpet på litt mer varme ord fra dem enn jeg hittil har fått. Eksen har lurt meg, for han sa at jeg var favoritten deres. Men det var jeg tydelig ikke. Anonymous poster hash: cdd78...a96
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Men mener dere at de burde ha tenkt mer over min situasjon enn det de har gjort? Selv om sønnen velger en annen, så mener jeg at de kunne vist litt mer sympati med å savne meg mer uansett.... Og ikke skryte for mye om nye dama kontra meg, ovenfor barna mine.... Jeg har lyst å være hyggelig og skrive god jul, men samtidig så er jeg bare så såret for at familien hans ikke viste meg sympati i svært vanskelige situasjoner. Vi hadde andre situasjoner rundt oss, sykdom osv, som gjorde dette ekstra vondt for meg.... Så jeg hadde egentlig håpet på litt mer varme ord fra dem enn jeg hittil har fått. Eksen har lurt meg, for han sa at jeg var favoritten deres. Men det var jeg tydelig ikke. Anonymous poster hash: cdd78...a96 Kanskje de har forsøkt å være en buffer i familien og ville vise barna at en skilsmisse /brudd ikke trenger gjøre at de voksne er uvenner og selv om de kanskje syntes hans valg var dårlig, vil de ikke vise det overfor barna? Anonymous poster hash: d6042...a0d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Jeg hadde sendt julekortet i retur. Det beste budskapet ever Anonymous poster hash: 3da80...fef 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 jeg prøvde å rådføre meg med min mor i sted. Hun mente også at jeg burde ikke ta det ille opp å få et sånn kort. Men jeg tok det litt illle opp selv om det er to år siden det ble slutt, for jeg er fortsatt skuffet på mye rundt den situasjonen, vi hadde jo barn sammen, og alt skjedde så drastisk. Men vet jeg bør skjerpe meg, og ikke gå rundt å tenke på det innimellom når det er to år siden, og bare glemme... men av og til dukker det såre opp, er jeg rar som føler det sårt av og til? Men jeg sender mulig et kort med god jul og godt nyttår tilbake. Får bare heve meg over det hele..... og gi blaffen i følelsene mine rundt situasjonen, og slutte å føle på ting. Anonymous poster hash: cdd78...a96
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 hehe du var morsom i den.. julekortet i retur hehehehe... er jo et beste budskap ... men er det vits å protestere.... Kanskje ikke? Og det er nok noe galt med meg som er skuffet på det hele to år etter bruddet....... Anonymous poster hash: cdd78...a96
Alice123 Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 Enten så sender du "God jul og godt nyttår" tilbake, eller så sender du ingenting. Du tjener absolutt INGENTING på å sende et "stikk i hjertet" tilbake! Husk at dette er mennesker du antageligvis må forholde deg til resten av livet deres, de er tross alt besteforeldrene til dine barn. Kan hende det julekortet fra dem var en håndstrekning av noe slag....?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Tror de bare sendte julekortet for å liksom virke hyggelig ut... Men jeg er ikke sikker på hva de føler anngående situasjonen..... Men får inntrykk av at de synes at det var bra jeg er ute som partner for deres sønn. Og den var sårende. Jeg er skuffet på selvtilliten, og vil ikke ha han tilbake, men jeg føler på skuffelsen ennå, to år etter.. så jeg føler meg rar..... Og hadde forventet mer omtanke og sympati fra familien hans siden han forlot meg slik, spesiellt siden hans barn er deres barnebarn Jeg tror jeg sender kort og later som ingenting Anonymous poster hash: cdd78...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå