AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Nå trenger jeg hjelp. Jeg skal kjøpe en gave til en kvinne i 40-årene. Prisen skal ligge på rundt 100 - 150 kr. I tillegg må gaven kunne sendes i posten. Jeg kjenner henne ikke, men har fått et lite inntrykk at det her er mer enn tøff og røff kvinne enn en som bruker masse tid og penger på det ytre. Har tenkt litt på en mascara eller refleks, men ikke særlig spennende. Aner ikke om hun drikker kaffe eller te eller liker sjokolade. Noen som har noen ideer? Anonymous poster hash: 053a4...b8a
Green Lady Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Ullsokker/skisokker, termokopp (kanskje med en god urtete?), turutstyr (så XXL hadde turkjærefjøl med plass til kniv feks,) vanter, lue, skismøring, flisgenser, skjerf, kortholder, et smykke, stilongs +++
Eneri Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Eh hvorfor kjøper du gave til ei du ikke kjenner?? Men over til svar: gavekort polet f.eks. Hvis du mener å vite at hun er litt friluftsmenneske, kan du kjøpe f.eks Ulvangsokker, refleksvest, grillpinne med teleskopskaft.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Hva med sånne pigger for å ha på skoa? Litt kjedelig kanskje, men gud så praktisk å ha når det er holke! Anonymous poster hash: 56818...0ff
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Den siste boka til Tore Renberg <3 Anonymous poster hash: 58990...4ca
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Er du mann eller kvinne? Hvordan tøff og røff mener du? Jeg får et inntrykk av at friluftsting ikke er greia for henne. Anonymous poster hash: f7428...38c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Hun er friluftsmenneske. Altså ikke mest opptatt av masse sminke og trendy klær. Hvorfor jeg skal kjøpe noe til en jeg ikke kjenner blir utenfor temaet her. Takk for gode tips, men noe blir for dyrt og jeg vet heller ikke størrelsen på klær for henne. I tillegg så må det kunne sendes greit i posten. Kikket på en buff, men det ble for dyrt. Pigger er kjekt uansett. Hun er over alderen hvor utseende betyr mer en komfort og sikkerhet. Ulvangsokker er alltid en innertier. Elsker de selv. Termokopp har hun. Aner ikke om hun går på ski. Ja, jeg vet at denne ikke er lett. Det er derfor jeg spør dere. Vil jo gjerne kjøpe noe ok innenfor de rammene jeg har. Anonymous poster hash: 053a4...b8a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Får man egentlig noe særlig for 100kr om dagen?? Anonymous poster hash: 16cd0...36f
solfaktor1 Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Hva med en eske konfekt? Du kan jo legge ved et brev hvis du vil. Damer elsker sjokolade.....
Alvina Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Støtter konfekt. Hvis hun ikke spiser sjokolade kan hun servere den til gjester.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Hva med å lage brente mandler, ha i en pose og legge ved et kort? Lite, enkelt og greit? Anonymous poster hash: f7428...38c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 H&M har sjal/skjerf i 50 % mohair til 100 kr, svart, grått eller mørk petrol. Disse får mine venninner som heller ikke er typiske "jåle-jenter". Mohair er lett og luftig, og varmer godt, men sjalet/skjerfet veier nesten ingenting så praktisk å pakke med seg i ryggsekken. Godt bruksplagg som også ser ok ut til hverdagsbruk Anonymous poster hash: 40ca5...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå