Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt behandla skikkelig dårlig av kjæresten min. Så vi er ikke sammen lengere. Men jeg føler meg uvel og dårlig. Jeg vet om 13 stykker han har hatt sex med de to siste årene mens vi har vært sammen. Å nå merker jeg en konstant kvalme inni meg og det føles som jeg har nerver i magen. Jeg har sendt han mye stygge meldinger, han sier unnskyld og er kjempe ydmyk. Jeg blir sittende som dens sTore stygge ulven som har skrevet så mye stygt til han etter å ha fått vite dette. Nå er har jeg ganske følsomme nerver.. Ingenting hjelper

Anonymous poster hash: 3dd7a...362

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Kutt all kontakt. Han er jo helt åpenbart ikke bra for deg.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Ignorer han og vær glad for at han ikke er i livet ditt lengre, så kan han ikke såre deg flere ganger.

Skrevet

Ja, sant det... Men eg merker en intens aggresiv følelse inni meg. Det føles som om blodet i meg går dobbelt så fort som vanlig, når han sender mld, eller hvis jeg ser han tilfeldigvis... Jeg blir andpusten og føler meg dårlig. Armene mine blir numne og jeg har fått skikkelig astma... Er det noe annet som hjelper? Noe jeg kan gjøre selv hver dag for å få dette til å gå over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...