Gå til innhold

forvirrende følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 17 år gammel jente som er utrolig forvirret følelser.
Jeg og en kompis, som jeg har vært venn med i en lang tid bestemte oss for tre måneder siden å prøve å være fuck friends etter at vi rota på en fest. Han hadde nettopp slått opp med kjæresten og virket ganske desperat.

Jeg hadde selv ikke hatt sex siden jeg og eksen hadde slått opp som var ca to måneder før der igjen. Jeg tenkte det var en god løsning siden vi var nokså gode venner og det aldri ble kleint mellom oss. Jeg var heller ikke redd for å få følelser for han, før jeg merket en slags sjalu i meg for noen dager siden.

Han ble nemlig sammen med eksen sin for noen dager siden, uten forvarsel eller noe. Bare noen dager før der igjen hadde vi hatt sex.

På lørdag var vi på samme fest, og da var selvfølgelig kjæresten med. Jeg ble sjalu bare av å se på dem. Jeg var lei meg og dro fra festen raskt etter at de kom.

Og nå er jeg ikke annet enn lei meg, jeg tenker kun på han. Dette var følelser jeg ikke visste jeg hadde en gang, de kom ikke før etter jeg fikk vite at han ble sammen med eksen igjen.

Hva er disse følelsene? hvorfor har jeg ikke merket de før? Hva skal jeg gjøre nå?

Anonymous poster hash: 6154f...2d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du føler det som du gjør pga to ting:

1. Dere har hatt sex (og det skaper noen ganger følelser som ikke er helt ekte)

2. Du føler deg avvist.

Mitt råd er at du prøver å se at dette ikke har noe med HAN å gjøre og at den følelsen du har nå egentlig bare handler om at du føler deg litt ensom akkurat nå..

Skrevet

"The lovehormone" gir deg disse følelsene. Det blir ofte sånn etter sex, at man plutselig blir sjalu og muligens betatt. Hater den følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...