AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Begynner å få et inntrykk av at man ikke er velkommen på byen om man ikke er interessert i et knull. Jeg og jentegjengen var ute i helgen og det var ikke måte på med menn som hele tiden skulle være oppetter oss. Til slutt sier jeg hyggelig ifra til en fyr at jeg ikke er der for annet enn byturen og om han ikke kan la meg være i fred. Han smelte tilbake da at da hadde vi ingenting der å gjøre, for alle som gikk på byen var der for en grunn, det var å treffe noen for kjapp sex. Jeg sa at ham om det, det var ikke derfor vi dro ut. Leser en del tråder om byen, ons og sånn her på kg i dag også, og flere steder der står det at går man på byen, legger man seg ut på kjøttmarkedet. Om man vil drikke, danse eller feste, får en gjøre det på dagtid eller mer egnede steder. Javel, så det er ikke lenger lov å gå ut og ta seg en pils med venner og kjente, man må altså gå ut med en agenda om å ligge med noen den kvelden? Anonymous poster hash: e8e7a...216
Tabris Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Tull og tøys. Går rett som det er ut med venninner, jeg. Kommer det noen bort for å flørte så sier vi bare at vi ikke er interessert. Som regel går det greit (noen ganger må litt hardere krutt til, alt etter alkoholnivå og pågangsmot til guttene). Men som regel får vi sitte i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå