Gå til innhold

Folk som tar bilder av seg selv offentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et kontor i dag og ventet sammen med mange andre. Det som gjorde ventetiden kortere var en blond bimbo i 20årene eller tenårene som hele tiden satt med mobilen foran seg, gjorde forskjellige ansiktsuttrykk, alt fra skuffelse til latter bare for bildet, og forandret ansiktet til uttrykksløst igjen etterpå :ler:

Vi var minst 20 stykker som satt der og hun satt rett overfor oss, snakk om å sitte i egen verden, i det minste fikk flere av oss et godt fnis.

Anonymous poster hash: 98711...281
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, at det er latterlig, vel :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hehe.. morsomt!

Generasjonen i et nøtteskall!

Endret av Lammelåret
Skrevet

Jepp sett slike på kafe også. Mens vennina går på do snapper hun ene bilder av seg:)

• Liker 1
Skrevet

Hør på det du skriver... Har du problemer med å akseptere at andre gjør som de vil mens du sitter der forpint og ikke tør å leve? :ball:

Anonymous poster hash: b4b54...8a4
Skrevet (endret)

Må innrømme at det er litt morsomt å se folk ta bilder av seg selv med mange forskjellige uttrykk og følelser blant mange folk, hehe :fnise:

Er ikke noe galt i det, men er bare litt komisk.

Endret av s@nd
  • Liker 1
Skrevet

Hør på det du skriver... Har du problemer med å akseptere at andre gjør som de vil mens du sitter der forpint og ikke tør å leve? :ball:

Jeg vil ikke akkurat kalle det "å leve" å sitte i et rom med masse fremmende og skjære grimaser til telefonen :) Vil du?

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil ikke akkurat kalle det "å leve" å sitte i et rom med masse fremmende og skjære grimaser til telefonen :) Vil du?

Det er da en del av livet er det ikke? Ihvertall ikke et liv å sitte og gjøre narr av hva andre gjør.

• Liker 2
Skrevet

Sånn er det å drive med snapchat.... Prøver selv å unngå det i offentligheten :P

Anonymous poster hash: 4be00...6a9

Skrevet

Sikkert snapchat. Jeg tar også bilder av meg selv offentlig og driter litt i hva andre tenker. Gjør det riktignok som oftest ikke åpenbart foran folk, men har ingen reservasjoner mot å gjøre et stygt grimase og ta bilde av meg selv på bussholdeplassen for eksempel.

Skrevet

Det er jo litt morsomt, men det har jo blitt så vanlig med Snapchat, at jeg egentlig ikke reagerer så veldig mye på det lenger. Morsomt hvis folk lager helt mongo tryner da :fnise:

Skrevet

Hehe.. morsomt!

Generasjonen i et nøtteskall!

Jeg tilhører den generasjonen og gjør ikke slike ting. Ser ikke poenget med en sånn kommentar.

Anonymous poster hash: b4515...0ee

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Haha, det er litt pinlig ja...jeg tar iblant sånne bilder for å sende til folk, men da tar jeg liksom ett tullebilde, ikke mange.

Skrevet

Jeg tilhører den generasjonen og gjør ikke slike ting. Ser ikke poenget med en sånn kommentar.

Haha. Butthurt much?

Anonymous poster hash: 76647...6f7

Skrevet

Haha. Butthurt much?

Anonymous poster hash: 76647...6f7

Haha, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...