AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Del Skrevet 16. desember 2013 Min baby er snart 10 mnd, og putter aalt i munnen. Lynrask er han også. Jeg snudde meg bort for å brette tøy da jeg så i sidesynet at han hadde klatret inn i dusjet. Greit det tenkte jeg, helt til jeg så ordentlig og så at han hadde tatt opp sluket i dusjen som selvfølgelig ikke har vært renset på en stund og var full av hår og andre slimete ekle greier. Fikk helt vondt. Er jo selvfølgelig bekymret her for om han skal bli syk, for jeg så at han tok den opp til munnen før jeg fikk tatt den fra han. Hva er det ekleste deres babyer har spist eller puttet i munnen? Anonymous poster hash: 4c516...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sajk Skrevet 16. desember 2013 #2 Del Skrevet 16. desember 2013 Usj var på bade selv og brettet klär. Ser at jenta mi har noe blankt og seigt på fingern som ho sutter på. Ho hadde da dratt fingern gjennom wc duck gelé klatten som sitter i do, og puttet i munnen. NAM. Ringte giftinformasjonen for sikkerhetsskyld. Og jeg var absolut ikke den förste med barn som hadde puttet denne i munnen!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-dings Skrevet 16. desember 2013 #3 Del Skrevet 16. desember 2013 En død, stiv veps. Hørte bare det knaste i munnen på henne mens hun lagde godlyder. Var rask å få den ut, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 16. desember 2013 #4 Del Skrevet 16. desember 2013 Han slikker på dolokket, oversiden riktignok. Ellers har det ikke vært verre enn stein, treflis osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Del Skrevet 16. desember 2013 Usj var på bade selv og brettet klär. Ser at jenta mi har noe blankt og seigt på fingern som ho sutter på. Ho hadde da dratt fingern gjennom wc duck gelé klatten som sitter i do, og puttet i munnen. NAM. Ringte giftinformasjonen for sikkerhetsskyld. Og jeg var absolut ikke den förste med barn som hadde puttet denne i munnen!;-) Haha, unnskyld at jeg ler for det er jo ikke morsomt i det hele tatt når det skjer, men regner med dette er en stund siden. Jeg ble helt stiv av skrekk når jeg så det med sluket i dusjen. Tror det kan sammenlignes med det datteren din gjorde. Anonymous poster hash: 4c516...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 17. desember 2013 #6 Del Skrevet 17. desember 2013 En musemage. Slå den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2013 #7 Del Skrevet 17. desember 2013 En feit, ubeskrivelig ekkel, flått som sikkert hadde ramlet av katta. Den var rund som ei lita klinkekule.. Oppdaget det heldigvis ganske kjapt, frikte helt ut da jeg tok den ut av munnen hennes og kastet den rett på mannen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draenei Skrevet 17. desember 2013 #8 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har ikke barn selv, men har en fetter som jeg passet en del da han var mindre. Da han var 3-4 var han helt ram på å spise edderkopper. Han likte å leke ute og var glad i å finne innsekter og se på dem og leke med dem. Men hver gang han fant edderkopp gikk den rett i munnen...Prøvde å forhindre det, men han visste at jeg og foreldrene ikke synes det var greit, så han var lynrask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 17. desember 2013 #9 Del Skrevet 17. desember 2013 Uff, kjenner jeg gruer meg litt til å få barn når jeg leser dette, jeg har selv helt noia for å få i meg ekle skitne ting, kan se for meg at jeg blir helt overhysterisk når det gjelder sånne ting som mor. Men jeg skjønner jo at man ikke kan se til barna hvert eneste sekund heller, er jo fort gjort å putte noe i munnen. Da jeg var liten svelget jeg blant annet et kronestykke, en mutter, spiste mold og sand osv. Så er jo ikke lett å passe helt på nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Del Skrevet 17. desember 2013 Sønnen min tygget på en brukt sædfylt kondomm som jeg h adde glemt helt bort.. Anonymous poster hash: 6a5df...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 17. desember 2013 #11 Del Skrevet 17. desember 2013 Hundebæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 17. desember 2013 #12 Del Skrevet 17. desember 2013 Dødt løp mellom dobørste og kaninbæsj. Men det verste var faktisk da guttungen fikk tak i en hel klump wasabi fra et takeaway-brett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollmor 1988 Skrevet 17. desember 2013 #13 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg gikk ut på kjøkkenet i ca 2 minutt, så hørte jeg en voldsom slurping i fra badet. Veslejenta på 10 mndr hadde tatt vann fra do i et glass! Hun satt å slurpet det i seg som ingenting var unormalt :-p fysj å æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 17. desember 2013 #14 Del Skrevet 17. desember 2013 Morsomste tråden på lenge! Kattemat spydd opp av katta her. Smakte visst ganske guffent, han prøvde ivrig å få det ut. Ble en telefon til giftmiddelsentralen her også. De hadde ikke vært borti så mange som resirkulerte kattemat, selv om vanlig kattemat var ganske standard. Men så lenge dyret ikke er sykt var det visst ikke farlig. Bare veldig, veldig ekkelt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 17. desember 2013 #15 Del Skrevet 17. desember 2013 En musemage. Slå den! Var spent på om jeg fant den her, var det første jeg tenkte på! Eneste tråden på KG som har gitt meg alvorlige problemer med frokosten! Mitt barn har ikke spist på så mye ekkelt, men ei bekjent av meg fersket den håpefulle med ei død jordrotte i hånda, som hun suttet på... Grøsser bare av å skrive det..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollmor 1988 Skrevet 17. desember 2013 #16 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Foressten kom på en ting til! Hun har jo puttet makk i munnen også! Selvfølgelig har hun også vært borti utallige insekter, moll, sand osv. Hun hadde en god periode der vi kke fikk henne til å slutte med å spise kattemat :-p der måtte vi overvåke kattematen i den grad at vi satt å såg på katta når hu spiste, så satt vi maten bort når hun var ferdig :-p :-p :-p æsj :-p Endret 17. desember 2013 av trollmor 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Del Skrevet 17. desember 2013 Søstra mi pleide å stikke dobørsten i doet og sutte på den, når foreldrene våre tok henne på fersken så spurte de om hva hun gjorde og hun sa at hun pusset tennene! Anonymous poster hash: ec927...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 17. desember 2013 #18 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke mitt barn, men jeg har sett en treåring finne sneiper på gata og putte de i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2013 #19 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke mine barn, men meg da jeg var baby.. Spiste en kattebærsj, og endte opp med mark i magen. Mamma holdt på å besvime da hun skiftet bleien og det krydde av små mark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:35 #20 Del Skrevet i går, 08:35 Nå har vi fått hilst på dobørste her ja.. Anonymkode: c3645...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå