AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Søstra mi er helt heartbroken. Det er ikke lenge siden det ble slutt. Det var ille nok i seg selv, men han har visst ringt å sagt han har allerede funnet seg en ny dame. Eh? Hvorfor i all verden ringer han for å si sånn? For å skryte og få henne til å føle seg enda verre?! Idiot. Hun ringte i går og gråt helt hysterisk! Hun er helt ødelagt stakkar. Vi skal feire jul sammen, men hun gleder seg ikke i det hele tatt. Hun tenker bare på eksen og har skikkelig hjertesorg. Kjærlighetssorg er jo noe av det verste som finnes. Jeg vet akkurat åssen det er. Utrolig synd å skulle ha det nå rett før jul da. Jeg prøvde å ringe han, men han svarer ikke. Så jeg sendte han en sms og jeg sa ikke helt skjønte hva han var ute etter. Hvorfor ringe å si noe sånt når han VET hun er lei seg over bruddet? Jeg bare rister på hodet og jeg mildt sagt provosert. Makan til drittsekk. Hvordan kan jeg hjelpe henne til å føle seg litt bedre? Anonymous poster hash: a0f3c...a91
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Ta henne med til syden eller noe. Anonymous poster hash: 908f0...0c4
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Så bra at han er ærlig med henne og sier det selv enn at hun får høre det via noen andre/bare tilfeldig treffer på dem. 5
Avalon Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Så bra at han er ærlig med henne og sier det selv enn at hun får høre det via noen andre/bare tilfeldig treffer på dem. Enig med denne. Kan også være at han valgte å være ærlig slik at hun skal forstå at det faktisk ER slutt, at det ikke er noe håp om at han kanskje ombestemmer seg.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Exn min sendte alltid en sms når han hadde møtt noen ute han hadde flørta med. En sms var sånn " klina som F*** med Hilde i helga" Det var ei som hadde lagt an på han menst vi var sammen også. Så jeg svarte bare, er vel kanskje ikke 1 gangen helelr da? Og da begynte han bare å ro om at det var bare tull :O Kan si det var jeg som gikk og han ville ha meg tilbake. Så jeg trur han prøvde å få meg sjalu (uten hell) Skjønner ikke hvorfor de må informere ex dama som det er nettopp blitt slutt med med sånt vås!! Og di søster som i tilegg sliter etter bruddet, burde han iallfall spart henne for sånt! Anonymous poster hash: 044e2...205
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Enig med denne. Kan også være at han valgte å være ærlig slik at hun skal forstå at det faktisk ER slutt, at det ikke er noe håp om at han kanskje ombestemmer seg. Kanskje det.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Enig med denne. Kan også være at han valgte å være ærlig slik at hun skal forstå at det faktisk ER slutt, at det ikke er noe håp om at han kanskje ombestemmer seg. Men det er da ingen vits i å gni det i trynet hennes? Anonymous poster hash: a0f3c...a91
Lillemeg25 Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Jeg synes dette var ufølsomt. Si til henne at han har fått eg en ny en bare fordi han vil få henne til å forstå det er slutt? Hallo i luken, Er det ikke lov til å ha kjærlighetssorg her? Nei jeg skjønner meg ikke helt på det å si til eksen man har fått seg en ny dame oav. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Enig med denne. Kan også være at han valgte å være ærlig slik at hun skal forstå at det faktisk ER slutt, at det ikke er noe håp om at han kanskje ombestemmer seg. Hva er egentlig vitsen med å gjøre andre sjalu? Anonymous poster hash: 6147b...e20
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Exn min sendte alltid en sms når han hadde møtt noen ute han hadde flørta med. En sms var sånn " klina som F*** med Hilde i helga" Det var ei som hadde lagt an på han menst vi var sammen også. Så jeg svarte bare, er vel kanskje ikke 1 gangen helelr da? Og da begynte han bare å ro om at det var bare tull :O Kan si det var jeg som gikk og han ville ha meg tilbake. Så jeg trur han prøvde å få meg sjalu (uten hell) Skjønner ikke hvorfor de må informere ex dama som det er nettopp blitt slutt med med sånt vås!! Og di søster som i tilegg sliter etter bruddet, burde han iallfall spart henne for sånt! Anonymous poster hash: 044e2...205 WTF? Hvorfor gjør folk sånn?? Anonymous poster hash: 6147b...e20
Avalon Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Hva er egentlig vitsen med å gjøre andre sjalu? Anonymous poster hash: 6147b...e20 Handler ikke alltid om å gjøre folk sjalu. Det er en naturlig ting å håpe at den andre vil ombestemme seg, gjerne fulgt med masse sms osv. For å få slutt på det, må man være litt brutal. Jeg sier ikke at hun har bombardert han med smser, men enkelte gjør det. 2
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Men det er da ingen vits i å gni det i trynet hennes? Anonymous poster hash: a0f3c...a91 Han gav en beskjed. Ha kunne gitt fanden og så begynt og kline med nydamen foran trynet på henne, hvordan tror du hun ville tatt det når hun ikke en gang hadde vist om at det var ny dame på gang? 1
Lea2 Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Jeg tror faktisk jeg hadde satt pris på å få vite det fra ham direkte, særlig om det har gått kort tid og om det var stor sjanse for å treffe på dem. For det første kunne jeg gi slipp fullstending og ikke håpe på at han kom tilbake. For det andre var jeg forberedt om jeg traff på dem på gata en dag og jeg slapp å bli ydmyket av at noen andre kom og fortalte meg om det nye forholdet. Kommer gjerne litt an på hvordan man får det servert også.. men det er sikkert ikke lett å fortelle slike ting til en eks som man dumpa for bare noen dager/uker siden på en skånsom måte heller. 1
Gancider Skrevet 16. desember 2013 #14 Skrevet 16. desember 2013 Kommer vel ann på måten han har sagt det på. Om det var bare for å gjøre henne sjalu, var det jo bare unødvendig. Men ellers er det jo greit å få vite det av han istede for å høre det på bygda, og spekulere på om det er sant og gå rundt å være forbanna. Du må bare si med henne at hun må heve seg over det og innse at det er over. Det er jo tydelig at han raser ut av forholdet og demper følelsen av brudde med ei ny dame. Også kan du jo si klassikeren; tiden leger alle sår. For det er faktisk helt sant.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #15 Skrevet 16. desember 2013 Exn min sendte alltid en sms når han hadde møtt noen ute han hadde flørta med. En sms var sånn " klina som F*** med Hilde i helga" Det var ei som hadde lagt an på han menst vi var sammen også. Så jeg svarte bare, er vel kanskje ikke 1 gangen helelr da? Og da begynte han bare å ro om at det var bare tull :O Kan si det var jeg som gikk og han ville ha meg tilbake. Så jeg trur han prøvde å få meg sjalu (uten hell) Skjønner ikke hvorfor de må informere ex dama som det er nettopp blitt slutt med med sånt vås!! Og di søster som i tilegg sliter etter bruddet, burde han iallfall spart henne for sånt! Anonymous poster hash: 044e2...205 Jeg klarer ikke å ha sympati med deg. Du kunne lett blokkert nummeret til eksen, men når du ikke gjorde det så kan det ikke ha plaget deg så mye at han sendte de meldingene. Anonymous poster hash: 17cad...096
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Han sier at han har funnet seg en ny fordi han vil at hun skal vite det og slutte å ringe7tekste han. Anonymous poster hash: ea029...4b6 1
Explosive Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Vis hun har "plaga" han med sms/ringing så kan jeg skjønne at han gjør det. Men ja det er brutalt.. Noen ganger må det være litt brutalt.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Jeg skjønner det er vanskelig å se søsteren din ha det sånn. Men heartache er noe de fleste går igjennom en gang eller mange i livet. Det går jo over etterhvert, selv om det kan ta en tid. Som bror skal man helst ikke ta for stor del i en søsters forhold, det blir gjerne bare problemer. Det var kanskje ikke vits i at han ringte å sa ifra til søsteren din at han har fått seg en ny, men du som bror kan heller aldri helt vite hva som har skjedd i forholdet. Min erfaring er å holde seg unna sånt. Jeg tror det beste du kan gjøre for søsteren din er å være der som personlig støtte og ikke kaste bort mer tid på han fyr`n. Forhold kan ta slutt og ofte på en ikke så pen måte.Hvis man blander seg inn i andres forhold kan det fort bli vanskelig for en ny som kommer senere. Man blir aldri bra nok for familien, fordi de fra starten av ser etter feil. Anonymous poster hash: 342b6...599
Gjest Heartbeat Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Jeg klarer ikke å ha sympati med deg. Du kunne lett blokkert nummeret til eksen, men når du ikke gjorde det så kan det ikke ha plaget deg så mye at han sendte de meldingene. Anonymous poster hash: 17cad...096 Hun sier jo selv at det var HUN som gjorde det slutt, så hun brydde seg ikke om de der mld. Det var hans forsøk på å gjøre henne sjalu og kanskje ta han tilbake...
RetroGirl Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Alt dette bunner i om "hvordan" han sa det. Om han ringte og var hånlig og ekkel var det totalt unødvendig. Om han ringte for å informere henne på en okei måte var det kanskje like greit å få høre det fra han som noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå