Gå til innhold

Sliter med å si nei til sex :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sier man nei til sex på best mulig måte?

Jeg vil jo ha han, ofte. Men av og til bør jeg si nei...

Anonymous poster hash: 5e058...ac2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du ikke er i mood.

Skrevet

Si at du ikke er i mood.

Har av og til et behov for å si nei, uten å si det så direkte. Snakker ikke sånn skjønner du :P så det ville hørtes helt teit ut fra mine lepper.

Har tidligere forsøkt å stille ta hånda hans bort mens vi har kysset.... men det føler jeg er så "svakt" og "sjenert" og teit....

Skrevet

Hvis dere kan avtale hvordan du sier nei på forhånd i stedet for at du skal prøve å finne en måte i siste liten ville det antakeligvis være lettere.

Anonymous poster hash: da94a...c5b
  • Liker 2
Skrevet

Hva med frasen: "Ikke i kveld vennen". Den bruker jeg de gangene jeg ikke vil :)

Anonymous poster hash: 5c1c0...d06
  • Liker 3
Skrevet

Hva med å si at du ikke er i humør da? "Jeg er ikke i humør til sex i kveld, jeg er sliten"

• Liker 2
Skrevet

Snakker vi om en kjæreste her? Hvis ja, hva er problemet?

Sex er viktig for et forhold. Krever ikke av en mann at han er monogam og så sier nei til sex med ham, synes heller ikke det er ok.

Er jeg litt stressa, så tar jeg et glass vin, setter på noe sexy musikk og kommer i humør.

Han anstrenger seg ofte for meg - hører på mine problemer når han er sliten, tar meg med ut på middag, finner på ting selv om han som regel jobber til langt på kveld. Så det skulle bare mangle at jeg anstrenger meg for ham.

Er antakelig ikke en veldig feministisk eller politisk korrekt ting å si, men jeg sier alltid ja til sex og mener det er en god ting i et forhold.

Anonymous poster hash: a54b1...3cc
  • Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har av og til et behov for å si nei, uten å si det så direkte. Snakker ikke sånn skjønner du :P så det ville hørtes helt teit ut fra mine lepper.

Har tidligere forsøkt å stille ta hånda hans bort mens vi har kysset.... men det føler jeg er så "svakt" og "sjenert" og teit....

Da bør du nok begynne å 'snakke litt sånn'.

Grunnen til det er at om du snakker tydelig så blir det veldig mange færre muligheter for 'dødelige misforståelser', og fordi telepati er en særdeles overvurdert kommunikasjonsform.

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet

Er jeg litt stressa, så tar jeg et glass vin, setter på noe sexy musikk og kommer i humør.

(...) men jeg sier alltid ja til sex og mener det er en god ting i et forhold.

Med enkelte noen unntak av og til, håper jeg? Jeg ser den med å anstrenge seg litt, man skal gi og få i et forhold. Men ikke for enhver pris ...

Ellers er jeg enig med Lillepus. Jeg heller sier ikke "in the mood", men "ikke i kveld" eller bare "jeg er for sliten" eller lignende funker her.

Skrevet

Med enkelte noen unntak av og til, håper jeg? Jeg ser den med å anstrenge seg litt, man skal gi og få i et forhold. Men ikke for enhver pris ...

Egentlig ikke unntak, nei. Hvis jeg hadde hatt noen fysiske problemer som gjorde kostnaden stor, så ja. Men er heldig nok til å ha helsen, og underlivet, i god form.

Selvsagt skal man si nei, eller la det være med en blowjob, dersom penetrering ville medfølge plager. Som rett etter fødsel, underlivssopp osv. Men stort sett når kvinner sier nei handler det om å være litt sliten, stresset eller bare ikke å prioritere det. Er han allerede kåt så snakker vi om 10 minutters effort, så altfor ofte bunner det ut i "gidder ikke".

• Liker 1
Skrevet

Bare si at du ikke orker neste gang? Spiller ingen rolle om det ikke høres ut som deg, så lenge du ikke har lyst så får du si det.

• Liker 4
Skrevet

Egentlig ikke unntak, nei. Hvis jeg hadde hatt noen fysiske problemer som gjorde kostnaden stor, så ja. Men er heldig nok til å ha helsen, og underlivet, i god form.

Selvsagt skal man si nei, eller la det være med en blowjob, dersom penetrering ville medfølge plager. Som rett etter fødsel, underlivssopp osv. Men stort sett når kvinner sier nei handler det om å være litt sliten, stresset eller bare ikke å prioritere det. Er han allerede kåt så snakker vi om 10 minutters effort, så altfor ofte bunner det ut i "gidder ikke".

Busted! Mann :laugh:

• Liker 9
Skrevet

Busted! Mann :laugh:

...hva? Jeg er kvinne.

Skrevet

Jeg mener det er veldig viktig å si nei dersom du faktisk ikke har lyst, og jeg synes synd på de jentene som føler de konstant må tilfredsstille partneren sin seksuelt.

Jeg og min kjæreste har en klar avtale der, vi skal aldri ha sex dersom ikke begge har lyst. Hvorfor? Fordi det kan være ekstremt ødeleggende for sexlivet dersom en tvinger seg selv til noe en egentlig ikke har lyst til. Det skaper blandede følelser ang. sex og kan faktisk ødelegge ganske mye, sex blir usexy.

Så derfor har jeg alltid fantastisk sex med min partner og det er sjelden grunn til å si nei ;) forklar det til typen din, han burde forstå.

Anonymous poster hash: fd00a...528

• Liker 5
Skrevet

Om jeg absolutt ikke har lyst (noe som er sjeldent) sier jeg rett og slett at jeg ikke har lyst.

Ellers, som Marie90 skriver, så gir jeg han 10 min av min tid om han allerede er kåt selvom jeg egentlig ikke orker.

Anonymous poster hash: cbb36...e33
Skrevet

Husker en gang jeg pinte meg gjennom sex fordi han sa "vær så snill da" 3 ganger, og fordi vi hadde bare hatt sex 1 gang den uka.

Så på tv over skuldra hans, så en rævva film med Nicolas Cage.

Anonymous poster hash: 5c909...7c8
  • Liker 2
Skrevet

Ha aldri pliktsex! Greit å prøve å komme i humør, men ikke prøv altfor hardt. Ender ofte med at det blir vondt og vanskelig selvom du egentlig vil etter en tid, dessverre. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært mer på gråten enn 'lysten' pga den fella der.

Anonymous poster hash: 186d3...a14

• Liker 6
Skrevet

Si at han får vente til freddan. Med mindre det er fredag, da må du si at han får vente til torsdag. Ingen burde pine seg gjennom sex med kjæresten sin mens man ser på Nicholas Cage over skulderen hans.

Anonymous poster hash: 9ab12...bc0
  • Liker 6
Skrevet

De fleste mennesker går gjennom perioder da lysten er på bunnen. Det kan være pga medikamenter, depresjoner, månedlige plager eller andre ting som gjør at sex er det siste man tenker på. Når man har en person som man er glad i og som man føler presser og ønsker sex, eller som faktisk sier: Nå har det gått 2 uker! så er det lett å falle for fristelsen å la ham få det han vil ha, for du er jo glad i personen og i et forhold med ham, han vil deg ikke noe vondt. Likevel er det en ond sirkel som det er vanskelig å komme ut av og sex blir en negativ ting mye lenger enn nødvendig.

Anonymous poster hash: 186d3...a14
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Jeg minner også om at det ikke er anledning til å svare på moderering, er det spørsmål så tas det på PM eller på Ris & Ros.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...