Gå til innhold

Audition for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste men jeg prøver...

Datteren min er tretten år. Hun har altid intresert seg for skuespill og drama. Jeg vil si att hun har talent i skuespill og er flink til å inta personligheter og alt det der(jada jeg skryter og blabla bare fordi det er mitt barn blabla) hun har hatt hovedrollen i begge stykkene skolen har satt opp, så hun har littegranne erfaring. Hun har veldig lyst til å spille i noe. Filmer som Anne + Jørgen er sant, keeperen til Liverpool og SOS svartskjer er filmer med skuespillere i denne alderen. Hvor finner vi audition for sånne proskjekter? Skjønner jo att det er liten sansynlighet for att hun kommer til å få en Stor rolle med en gang, men ja.

Anonymous poster hash: 846fe...957

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Kvar bur dokke? Sjansane er dessverre langt større for å få vere med på slike ting når ein bur i Oslo-området. I så fall bør du kontakte eit casting- byrå, få tatt nokre fine bilde, og kanskje spele inn ein video der ho presenterer seg sjølv og fortel ei historie, til dømes. Det finst masse slike jobbar, men ein bør vere tilgjengeleg på dagtid, og det er ei utfordring ift skule.

Skrevet

La henne begynne på teaterskole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...