AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Del Skrevet 16. desember 2013 Litt usikker på hvilken kategori jeg skal stille spørsmålet under, men.. Jeg skal møte en fyr ved Majorstua t-banestasjon om et par timer, tenker at vi sikkert kommer til å ta en kaffe sammen. Men hvor? Jeg er nyinflyttet i området og har derfor ikke peiling på hvilke kafeer som finnes rundt her... Anonymous poster hash: 02dcd...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Del Skrevet 16. desember 2013 Det kryr jo av kafeer der, det er bare å gå en liten tur og se om dere ser en dere synes ser koselig ut. Er det noe som IKKE er vanskelig så er det å finne en kafe på Majorstua. Anonymous poster hash: bc5f6...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Del Skrevet 16. desember 2013 Det kryr jo av kafeer der, det er bare å gå en liten tur og se om dere ser en dere synes ser koselig ut. Er det noe som IKKE er vanskelig så er det å finne en kafe på Majorstua. Anonymous poster hash: bc5f6...307 Takk for svar. Men jeg ville gjerne ha konkrete tips også, hvis noen har en kafé de er fornøyde med og bruker jevnlig. Føler det er lettere enn å bare rusle rundt på måfå, jeg er som sagt ikke så kjent i området (ennå) og det er heller ikke daten min. Anonymous poster hash: 02dcd...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå