Gå til innhold

Slipper vakre jenter unna...

Anbefalte innlegg

Gjest Nightwich
Skrevet

Med dårlig oppførsel lettere enn vi andre som er ganske ordinære ?

Jeg spør fordi jeg flere ganger har opplevd at, særlig unge gutter lar seg herse med av vakre damer og jeg tar meg i å lure på hvorfor.

Er behovet for å kunne vise frem en vakker kjæreste så viktig for dere menn at dere er villige til å finner dere i mer dritt fra ei sånn dame, enn om hun hadde vært mindre pen ?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spør fordi jeg flere ganger har opplevd at, særlig unge gutter lar seg herse med av vakre damer og jeg tar meg i å lure på hvorfor.

Er behovet for å kunne vise frem en vakker kjæreste så viktig for dere menn at dere er villige til å finner dere i mer dritt fra ei sånn dame, enn om hun hadde vært mindre pen ?

Og med det åpnet du pinadø ei kanne med ormer....

• Liker 2
Gjest Nightwich
Skrevet

Hehe..det vil i såfall ikke være første gang.Jeg mener ikke noe negativt men er evig nysgjerrig på folks valg og adferd .

Jeg får bli psykolog i mitt neste liv

Gjest Passing by
Skrevet

Selvfølgelig slipper vakre jenter unna med alt, hvorfor skulle de ellers holde seg vakre?

I en viss alder er det mer viktig at dama er pen enn at hun har en fin personlighet, for pene jenter skal vises fram og være et trofe som gjør kompisene misunnelige. Det er jo hele hensikten med å få seg dame, forresten, hun må være rå i senga også og er hun det så er det fritt fram å herje med stakkaren.

:opplyser:

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg vil heller si at det har mer med guttene som lar seg overkjøre å gjøre, og mindre med jentenes utseende.

Skrevet

Det er ingen ting nytt i det at menn lar seg totalt overkjøre av kvinner i generell forstand. Det er en grunn til at alle hjem ser kvinnelig ut, selv om det bor både en mann og ei kvinne der.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Samme erfaring sjæl, tok det opp i en tråd, for de vakre jentene ender jo også opp med å prøve å herse med oss som ikke er så gira på dem fordi de er vant til å herse med folk.

Endret av Summers
Skrevet

Nei, jeg ble herset med av X. Ikke at hun var så pen men.

Kommer ikke til å godta drittoppførsel fra noen jente mer samme hvor fin hun er. Det finnes dessuten mange jenter som er både pen og har fin personlighet. Jeg er passert 30 nå. Og ja, utseende på dama betyr noe. Er hun en ekkel person hjelper det ikke at hun er fin. Jeg opplever dessuten at det drar utseende ned så hun liksom "ikke er fin likevel".

Anonymous poster hash: e45dd...d02

• Liker 3
Skrevet

Aldri hørt om. Er vel selv en "vakker" jente om jeg kan si det selv (jeg får ofte høre det i alle fall) og jeg er en veldig snill og ydmyk person som behandler kjæresten min veldig bra, men han hadde ikke godtatt at jeg behandlet han dårlig heller.

Anonymous poster hash: 54527...e9c
Skrevet

Pene damer slipper unne inntill vi gutta får øynene opp ;) Når øynene først er åpnet, så er hun ikke lenger den vakre deilige jenten - men heller den ufordragelige ;)

Anonymous poster hash: 47314...8ce

• Liker 1
Skrevet

Pene damer slipper unne inntill vi gutta får øynene opp ;) Når øynene først er åpnet, så er hun ikke lenger den vakre deilige jenten - men heller den ufordragelige ;)

Selvfølgelig gjelde dette bare de ufordragelige pene jentene ;) det finnes heldigvis pene snille damer :D

• Liker 3
Skrevet

Det kommer vel an på personligheten til disse vakre damene.

Jeg vil ikke se på meg selv som "vakker", men er hyggelig og blid eller sjarmerende. Og jeg bruker alltid å smile meg ut av en kinkig situasjon. :fnise:

Vakre, men gretne damer slipper nok ikke unna.

Anonymous poster hash: a8900...cb9
Skrevet

Utseendet har mye å si dessverre!

Anonymous poster hash: af2e3...506
Skrevet

Mulig det kan være tilfelle for noen i midten av tenåra, men definitivt ikke siden, i alle fall ikke i min krets.

Skrevet

Min søster er kjempevakker. Hun er også et fantastisk godt og inkluderende menneske. Man blir glad i hennes kule vesen. Hun er rett og slett på alle måter jævelig ålreit og trivelig. Samtidig er hun kjempevakker. Derimot har jeg aldri, ikke ett sekund, sett henne surfe på sitt utseende. Hun er for øvrig ganske intelligent. Det er vel den store forskjellen. Dumme, men fine damer er som rotter.

• Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg tror pene mennesker slipper lettere unna med det meste.

Pene og utspekulerte mennesker slipper unna med enda mer.

Pene og utspekulerte som sitter i maktposisjoner får det meste til her i livet.

Intelligente og ordinære mennesker er kanskje de som slipper aller billigst unna, fordi ingen mistenker dem for å lure noen med utseendet sitt?

Skrevet (endret)

Tror ikke fyrer finner seg i mer fra kjæresten sin bare pga hun er pen, nei, hvertfall ikke hvis han faktisk er en skikkelig fyr. Det som er sant, er at pene jenter/damer har en del privilegium jevnt over, som vi mer ordinære damer bare kan drømme om. Og det er ganske snedig å observere hvordan de her jentene blir når de etterhvert mister sitt utseende, de ser det på sin rettighet at de alltid skal komme først og få oppmerksomhet og når de mister det der som får menn til å yte ekstra service for ingenting, så kan det bli uggly.Mange av dem takler ikke og bli behandlet som alle oss andre.

Endret av Gjest
Skrevet

Det er ingen ting nytt i det at menn lar seg totalt overkjøre av kvinner i generell forstand. Det er en grunn til at alle hjem ser kvinnelig ut, selv om det bor både en mann og ei kvinne der.

Jeg har bodd med en dame i ni år, når jeg var singel etter dette og flyttet inn med to kamerater og bodde i denne kjente "ungkars bula" så var det en ting jeg angret på: at jeg ikke satt så godt pris på hjemmet hun skapte for oss mens jeg var der. Det er ingenting som er så fint som en jente som gjør det koselig rundt seg!

Og for å ikke føre tråden helt på villspor så er det litt ekstra jævlig å komme over en vakker jente. Vakre jenter er som regel den du velger å være sammen med, og mennesker du investerer i tåler du mer dritt i fra enn mennesker du ikke investerer en dritt i.

Anonymous poster hash: fa6cf...e19

Skrevet

Noen mennesker lar seg lett trampe på. Noen menn tolerer veldig mye fra en kvinne, på samme måte som veldig mange kvinner blir i forhold med menn som oppfører seg dårlig.

Hvis en mann ikke har all verdens valgmuligheter, kan han ofte bli i et forhold for å ha noen (jevnlig sex etc.) uavhengig av hvordan kvinnen ser ut.

Jeg er vel en av de man kan sette i kategorien "vakre kvinner" men jeg har aldri opplevd det du refererer til. Nå driver jeg ikke og herser med menn og jeg er kun tiltrukket av menn som er selvsikre og har ryggrad. Lukter jeg "dørmatte" er det helt uaktuelt.

Jeg tror derimot at i proporsjon til hvor tiltrukket en mann er av en kvinne så kan han prøve hardere. På samme måte som at jeg kan "tilgi" en mann å si noe teit på første date dersom jeg liker ham veldig godt. Jeg kan være noe reservert og innadvendt og jeg tror at jeg også får "en sjanse til" der en mann vil bli bedre kjent med meg, pga. utseendet. Jeg ser bare på det som et pluss, at det er greit at jeg bruker tid på å åpne meg.

Ingen oppegående mennesker er i et forhold med noen som behandler dem dårlig, mann eller kvinne.

Anonymous poster hash: 2cd58...0be
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Selvfølgelig slipper vakre jenter unna med alt

:opplyser:

Du har delvis rett. De nyter livet som gratispassasjer en periode før virkeligheten og tyngdekraften trekker dem ned etter en gitt stund. Hva de sitter igjen med er selvsagt avhengig av hvilken riking de har landet til det. Til det TS spør om, om man er vakker eller ei har lite med hvorvidt en kvinner er ufin mot sin partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...