Gjest Haaploes Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Har vært singel en stund, men går min første single jul i møte på tre år. Jeg er den siste i vennegjengen som er igjen i studiebyen, og i kveld har jeg rett og slett ingenting å gjøre! Føler meg ganske rastløs allerede, og trenger noen ideer - hva gjør dere en typisk alenekveld?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Trener, henger på nett, leser, skriver, maler.
j23 Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Skifte på senga, dusje, bruke lang tid på badet og legge seg ren og pen i nyvasket sengetøy! Sett på fin musikk eller julemusikk mens du bytter på senga og er på badet. Eventuelt bak noe! Boller eller brownies! Rydd i huset og støvsug samtidig som du hører på koselig musikk! Håper du finner noe å gjør til slutt
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Se håndball! Åttedelsfinale idag. Anonymous poster hash: 1ff15...e3c
Froz1 Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Slenger meg på her. Har mye fritid for tiden, selv om jeg er i et forhold.
Vanillalilla Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Urk, ja - fint med litt egentid. Men etter så mange år som samboer sliter jeg litt med alle tiden man får til overs. Spesielt når de aller fleste vennene mine er etablerte og lever sine egne liv liksom.. What 2 do? :-) Kan liksom ikke bytte på senga hver eneste kveld heller ;-) Endret 16. desember 2013 av Vanillalilla 1
Gjest Haaploes Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Hittil har jeg løpt meg en tur, støvsugd og ryddet kjøkkenskuffene. Haha. Nå vurderer jeg å synke ned i sofaen. Jeg skulle gjerne sovet i rent sengetøy hver eneste dag, men det er så fryktelig kjedelig å vaske...
Björk_no1 Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 känner igen det där... så jag gjorde mig själv ett nyårslöfte i fjor... att träffa en ny person per månad og bli kjent med..... och det har jag lyckats med råge och har träffat otroligt många intressanta personer under 2013... samt att det blir en del träning mellan kaffeträffar, stand-up och pilskvällar 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 tja, tar meg dusj, rydder i skuffer, sender radioaktive stoffer til folk jeg ikke liker, samt irritere meg over at jeg har lite å gjøre. Anonymous poster hash: 3333f...9e9
Rotemor Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Har bakt og sitter nå og henger på kg ..
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Nettopp spist en god dose med sjokolade og kakemenn. Nå ser jeg the orphan på tv. *Kvalm* Anonymous poster hash: e20b3...de0
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Lage kort Skrive brev Lese en bok Ringe noen man ikke har snakket med på lenge Anonymous poster hash: 04c9e...e15
Gjest Cartman Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Har vært singel en stund, men går min første single jul i møte på tre år. Jeg er den siste i vennegjengen som er igjen i studiebyen, og i kveld har jeg rett og slett ingenting å gjøre! Føler meg ganske rastløs allerede, og trenger noen ideer - hva gjør dere en typisk alenekveld? Stå opp, drite/pisse, pusse tenna, lage frokost, dusje, pisse, surre, drite, pisse, lage middag, se på ringenes herre, se på New york rangers mot et eller annet lag, sove, stå opp, drite/pisse, pusse tenna, lage frokost, dusje, pisse, surre, drite, pisse, lage middag, se på ringenes herre, i kveld spilte ikke New york rangers så da er jeg på hfboards og skriver dritt om laget, sove, stå opp etc etc etc
lillefly Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 En typisk alene dag/kveld for meg kan være..: Se på serier, filmer, tv, rydde, trene litt på wii'en, prate med venner, sose rundt på nett, lage mat, ringe familie slektninger som jeg ikke har snakket med på en stund og som jeg vet kan ta litt tid.. Slappe av egentlig. Tenke og filosofere litt Scrappe, spesielt nå som det er jul. Kan jo bli veldig kjedelig i lengden, men med en hektisk hverdag og spesielt nå mot jul, så er det å slappe av undervurdert..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 Tell ting, vet du virkelig hvor mye bestikk/talerkener/stikkontakter/planter du har eksakt i huset? Anonymous poster hash: a3aa2...c9c
Gjest KamaH Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Jeg elsker å ha egentid! Det skjer så å si aldri - jeg jobber veldig mye, må også på jobbrelaterte arrangementer på "fritiden", og har et stort nettverk av venner og kjente. Jeg pleier å ta et bad, lese og for tiden gjenopptar jeg gamle hobbyer - lærer språk og holder på med musikk. Noen ganger er det deilig å bare se en film eller serier også, og på sommeren prøver jeg å være mest mulig ute i naturen eller parken.
Gjest Raindrops Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Jeg tar opp gamle hobbyer, får meg noen nye, dyrker kreativitet, trener, prøver å lage nye oppskrifter på kjøkkenet, hjemmespa, gjør noe rart med håret, onanerer, rydder og organiserer ting, spiller guitar hero, runder Spyro for 76. gang, lager lister, leser pensum, ser på Ted talks, leser bøker.. Alenetid <3
Knirke Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 Jeg laster ned episoder av min nye favorittserie og ser på dem i senga mens jeg strikker en genser.
Gjest Summers Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 (endret) Sett på brannalarmen(ikke i din leilighet da må sikkert betale), så kommer alle som fortsatt er på studentbyen ut og du kan spørre om dere skal finne på noe sammen. Endret 24. desember 2013 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå