AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Kort sak som egentlig bare krever en avgjørelse og så ute av verden. Tidligere i høst datet jeg en fyr. Likte han godt, vi hadde kjemi etc etc. Jeg skulle bort en en del uker og han dro offshore. Siste jeg hørte fra han, som er type over en måned siden, var i form av at "jeg kommer hjem xx.xx, men stikker rett på juleferie så vi sees ikke før over nyttår." Jeg møtte helt ut av det blå en nydelig fyr for litt siden, og har bare lyst å legge hele "høstfyren" i skuffen og få han bort fra face. Han trenger ikke vite hva jeg sysler med, ikke at det er så mye å skrive i tabloidene om. Men anyway. Så spørsmål, skal jeg? 1) Slette og ikke si noe mer 2) Si det som det er Hadde liksom egentlig likt å blitt behandlet i form av nr. 2) selv. Men merker at når man viser så hinsides lite interesse så kan en bare like greit drite i det. Anonymous poster hash: dfd8c...40e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Slett og glemAnonymous poster hash: f7ad6...0b7
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Hvorfor er folk så redde for å slette? jeg sletter folk som jeg vil jeg,, Det er min facebookside!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal slette han. Er det ikke bedre å være ærlig å heller bare ha han der, så tar du bare ikke noe kontakt? Det å slette folk i sinne eller bare for å la dem forsvinne er bare latterlig, da bør der være bedre grunner synes jeg. Jeg har slettet folk før, og det er bedre om du heller lar være å ta kontakt å børe ignorerer han. Om han tar kontakt så ville jeg heller ha vært ærlig å sagt :" Jeg er ikke interessert! Enkelt og greit;) Lykke til. Anonymous poster hash: 35549...2e8
Gjest Katten. Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Vær ærefull: si det slik det er.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Si det slik det er, så slett ham. Å velge sletting fra fb som avvisningsmåte er bare simpelt, kaldt og slemt. Anonymous poster hash: 33946...6ee
OppNedPåAlt Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Bare slett... Altså, det er jo ikke som om dere har kontakt heller. Hadde du pratet jevnlig med han så hadde det vært noe annet, men når du ikke har hørt fra han på en måned... Så ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå