Teriyaki Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Hva slags madrass er anbefalt til små barn? Skal kjøpe ny madrass til toåringen, men er usikker på om jeg skal kjøpe en skummadrass (av god kvalitet så klart) eller en fjærmadrass. Ser for meg at fjærmadrass blir litt hardt? Man får jo ulike hardhetsgrader til fjærmadrasser også, men de blir fort ganske dyre da. Skummadrasser kommer jo i mange grader og typer uten at det påvirker prisen sånn veldig mye. Har jobbet på butikk hvor madrasser selges, og da var det vanlig å anbefale en type som var mykere enn de vi anbefalte til voksne. Men husker ikke så godt da det er lenge siden. Hva har dere til barna?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Dette lurer jeg også på. Treåringen min sover nå på en skumgummimadrass jeg syns er for hard, men siden hun har en gammel seng uten standardmål er det vanskelig å få tak i madrass uten å betale en formue. Vi en overmadrass hjelpe over en hard skumgummimadrass? Anonymous poster hash: 36f9c...66c
Teriyaki Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2013 Dette lurer jeg også på. Treåringen min sover nå på en skumgummimadrass jeg syns er for hard, men siden hun har en gammel seng uten standardmål er det vanskelig å få tak i madrass uten å betale en formue. Vi en overmadrass hjelpe over en hard skumgummimadrass?Anonymous poster hash: 36f9c...66c Du kan jo kjøpe en litt mer skikkelig skummadrass og skjære den til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå