Sarabi Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Så sitter jeg her å tenker at NÅ skal virkelig laste ned masse bra musikk.. (mista 800 sanger i et virusanngrep) Men så kommer jeg ikke på NOE... Er det noen som kan komme med noen forslag? Hva som helst egentlig...
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Og; Evanessence Era Within Temptation Enya Silverchair Er jo så mye bra musikk der ute
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Jeg er i mimrehumør og foreslår noen gamle slagre fra tidligere somre: ATB- Don't stop Gigi D'Agostino - L`amor toujours Reset - Blue Ellers så vil jeg anbefale: Nirvana Red Hot Chilipeppers Big Bang
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 the mamas & the papas (california dreamin') eagles - hotel california phantom planet - california elvis presley & lisa mari prsley - don't cry daddy john denver - leaving on a jetplane cher - jesse james janis joplin - me and bobby mcgee aretha franklin - respect alannah myles - black velveet alice cooper - poison nick cave & pj harvey - henry lee fenrik lane everlast after forever michael jackson! Clea
Sarabi Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. mai 2004 Takk for god hjelp... Fikk lastet ned ganske mange sanger :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå