Gå til innhold

Hvorfor gjør hun dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jente i klassen min som ungår øye kontakt med meg, men når hun ser på meg, ser det ut som jeg skremmer henne :/ Hun er ikke sjenert eller noe. Likevel, er hun den eneste som gjør dette. NÅR hun ser på meg, ser hun på meg som det er noe som skremmer henne, eller at hun ser noe overraskende, det er det blikket hennes sier. Hun gjør det bare når hun snakker med meg. Jeg bare lurte på hva det betyr. Jeg er en "pen" gutt, altså litt jentete ansikt, med lange øyenvipper og rød/rosa lepper. Er det kanskje noe med ansiktet mitt? Annet enn det er jeg sportiv og vanlig guttete, ikke jentete

Anonymous poster hash: f6fc4...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not a mind reader, bro.

Anonymous poster hash: 981d7...452
  • Liker 3
Skrevet

geez, snakk om å overanalysere bagateller

Skrevet

Kjenner meg litt igjen som den jenta jeg, ut fra hva du forteller.

Jeg er ei utadvent jente som er glad i skravle og treffe nye mennesker. Men det er NOEN mennesker jeg rett og slett bare ikke klarer. De kan være snille, søte og kjekke og hele den pakka, men hvis jeg føler at jeg ikke "klikker" med en person, så klarer jeg ikke å se dem inn i øynene, og har også hørt at jeg ser litt skremt ut.

Kan være det samme med henne. At kanskje ikke dere har en "klikk", og at hun kan føle det kleint, og/eller er redd for å komme i prat med deg. Men ikke vet jeg. Kan jo også være at hun syns du ser såppas bra ut at hun blir litt paff :danse:

Anonymous poster hash: f3c5c...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...