lhsh Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Hei! :-) En jeg har hatt kontakt med i 5-6 år nå, møttes bare en gang. Han er 25 år og jeg er 21 år. Vi har holdt på hele 3-4 ganger, men nå har vi bestemt oss for å teste oss ut etterhvert som vi møtes og treffes mye mer. Han bor noen timer unna med tog, og det er kun han som har lappen. Så må tenke litt på det også, hehe. I julegave har han bestemt at vi skal dra på weekendtur sammen, som han gir meg og seg selv i gave. Jeg har nesten ikke råd til noen gaver i år, så trenger sårt noen gode tips! Tenkte kanskje på personlige gavekort eller klippekort, men trenger tips. Noen ting han liker: Sex selvfølgelig, poker, fotball, lage mat, se på serier, reise. Siden jeg ikke har mye penger, vil jeg prøve å lage noe hjemmelaget! Takk på forhånd :-) Endret 16. desember 2013 av lhsh
Gjest Haaploes Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Hva med en notatbok hvor du skriver ned noen av dine favorittoppskrifter? Så kan dere bygge videre på den sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå