AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Ble forlatt av samboeren min for 2 uker siden, kom hjem en kveld,sa at følelsene ikke var helt rett lengre,pakket tingene sine og dro. Vi var godt i gang med å prøve æ få baby etter lang tids vurdering om vi skulle prøve. Idag fant jeg ut at jeg er gravid, og x sambo vil ikke vite av meg... er helt rådløs! Hva ville dere ha gjort?Anonymous poster hash: e65ac...f82
Gjest Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Ingenting før jeg fikk tenkt meg om, i hvert fall! Du må sortere gjennom tanker og følelser. Greier du å ta deg av barnet og deg selv på en skikkelig måte? Har du et nettverk som kan hjelpe deg? Klarer du å forholde deg til barenfaren? Hvor gammel er du? Har du andre barn? Ser du for deg at det er din "siste sjangse" til å få et? Å skulle abortere bort et planlagt barn som man egnetlig ønsker, tror jeg kan bli tøft. Ta deg litt tid, og tenk. Kanskje kan du og mini få det helt fint på egen hånd. 4
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Jeg kjenner flere som har vært i din situasjon, dog blitt forlatt lenger ut i svangerskapet uten mulighet for abort de har klart seg fint selv om faren til det ene barnet ikke er i bildet men det er da avhengig av at du har et nettverk rundt deg som vil stille opp det et tungt med barn
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Abort, jeg kunne aldri ha fått et barn med en far som ikke vil ha meg og barnet. Anonymous poster hash: 28807...7f5 8
LatersBaby Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg er 100 % alenemor, og det går fint! Tenk gjennom nøye hva du ønsker, men ikke ta avgjørelse om abort på grunnlag at du tror du ikke klarer det alene - for klarer jeg så klarer du 1
Arianna Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Først og fremst; Som de andre sier her så må du tenke veldig godt igjennom hva du skal gjøre. Bare du kan ta den avgjørelsen! Jeg hadde nok valgt å beholde uansett, men dette må du kjenne på selv. Du kommer garantert til å klare deg, det har jeg absolutt troen på. Kan det være han ombestemmer seg etter hvert, og vil ha noe med barnet å gjøre? Eller er han 110% sikker? Uff, håper du kommer frem til en avgjørelse som passer deg aller best! Jeg heier på deg!!
Brian O'Conner Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Hva er det med menn for tiden? Eier dere ikke respekt for andre? Er det at du ikke får henne på tjukka så bare drar dere etter neste kvinnfolk? Er så lutta lei av deres oppførsel, menn idag er jo femi drittsekker! Jeg er mann selv, men har fått god oppdragelse! Endret 16. desember 2013 av Brian O'Conner 9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Hva er det med menn for tiden? Eier dere ikke respekt for andre? Er det at du ikke får henne på tjukka så bare drar dere etter neste kvinnfolk? Er så lutta lei av deres oppførsel, menn idag er jo femi drittsekker! Jeg er mann selv, men har fått god oppdragelse! For en gangs skyld en mann med fornuftige holdninger! Takk og lov at det finnes noen igjen av dere. Anonymous poster hash: 0a6a4...b00
Mona26 Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Hei du! Håper tankene er mer klare nå for deg. Du klarer deg nok fint uansett hva du velger. Antar du planlegger å beholde barnet siden du ikke har nevnt abort i innlegget ditt. Skulle du derimot være i tvil, snakk med en uavhengig tredje part. Kan virkelig anbefale Aamathea. ( www.amathea.no) her kan du prate med fagfolk med nøytrale holdninger. De har egne grupper for gravide enslige og hjelper deg med det meste -både ved abort og gjennom et svangerskap ( og tiden etter). Utrolig dritt at han forlot deg i denne tiden. Kanskje, når han har fått roet seg, kanskje han kan være åpen for terapi? Tror du får en del gratis som gravid. Da endten terapi som par, eller terapi som kommende foreldre. Tror familievern kontoret har mye gode tilbud. Lykke til <3 *klem*
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Hva er det med menn for tiden? Eier dere ikke respekt for andre? Er det at du ikke får henne på tjukka så bare drar dere etter neste kvinnfolk? Er så lutta lei av deres oppførsel, menn idag er jo femi drittsekker! Jeg er mann selv, men har fått god oppdragelse! I love you Anonymous poster hash: 8ebbb...e4a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Jeg ble forlatt helt på tampen av svangerskapet, og det gikk faktisk helt fint:) Var knalltøft i begynnelsen, men eksen er en flott far for barnet vår selv om han oppførte seg som verdens største dust med mot meg. Så om du velger å beholde så blir du nødvendigvis ikke 100% alenemor for barnet hvis han stiller opp for sitt eget kjøtt og blod. Anonymous poster hash: c7053...94a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Ble forlatt av samboeren min for 2 uker siden, kom hjem en kveld,sa at følelsene ikke var helt rett lengre,pakket tingene sine og dro. Vi var godt i gang med å prøve æ få baby etter lang tids vurdering om vi skulle prøve. Idag fant jeg ut at jeg er gravid, og x sambo vil ikke vite av meg... er helt rådløs! Hva ville dere ha gjort?Anonymous poster hash: e65ac...f82 utrolig leit å lese! Jeg ble forlatt av min samboer for 3 mnd siden, vi har vært sammen i 6 år! Vi hadde blitt enige om å bli gravide og det ble jeg i oktober. Han pakket sakene å dro. Jeg vil råde deg til å finne noen å snakke med! Jeg var knust i starten, så følte jeg ingenting helt frem til jeg var på tidlig ultralyd. Jeg har grått siden. Det er virkelig tøft, men vi skal igjennom det. Det kan være godt å dele følelser med noen utenforstående. Jeg har hatt god hjelp av Amathea. Selvom jeg ikke ble uplanlagt gravid, er situasjonen med at barnefar og samboer dro uplanlagt. Vil gi deg en god klem.Anonymous poster hash: 9c04b...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå