AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Ønsker svar fra de som har vært sammen i minst tre år. Jg og kjæresten har vært sammen i over 5 år. Da vi møttes, var han vennlig og snill, fornuftig, og ganske vanlig, ift hva jeg er vant til her jeg kommer fra. Men etter fem år har han forandret seg ekstremt.. Krangler for ingenting, er stadig sur, har mange rare ideer, stenger seg inne i seg selv, har blitt religiøs (ikke noe galt i akkurat det), spiser ikke kjøtt, og vil være et "perfekt menneske" på alle måter. Det er så rart.. Og vemodig.. At han jeg elsket og ble sammen med kunne forandre seg så drastisk. Før kunne vi ha det gøy uten bekymringer, nå skal alt diskuteres og tenkes på. Jeg er jo enig i mye, men samtidig er det slitsomt at alt skal være perfekt. Vanskelig å forklare... Men han kan bestemme alt. Anonymous poster hash: affbf...bde
Brian O'Conner Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Spiser ikke kjøtt og har blitt religiøs. Takk for tips, skal sende en bekymringsmelding til PST Endret 16. desember 2013 av Brian O'Conner 1
Adhara Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Irrlys, mod.
Gjest Ozelot Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Spiser ikke kjøtt og har blitt religiøs. Takk for tips, skal sende en bekymringsmelding til PST Haha:D
Mafalda Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Jeg skulle til å svare at jo, mannen min har forandret seg litt fra vi ble sammen til nå. Han har blitt pådyttet min interesse for klassisk musikk, går oftere i operaen og på teater, og ser mindre boksing på TV. Og så har han blitt noe slappere på husarbeid Men det er liksom ikke helt sammenlignbart, er det vel? Hvis han hadde gjennomgått større endringer i personligheten ville jeg nok blitt bekymret.
Gjest Smiley_cat Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Nei. Mannen min har ikke endret seg slik. Han er blitt mere voksen og reflektert. Men ingen radikale endringer. Høres ut som det ligger mere bak, ts. Ut i fra beskrivelsen din høres det ut som om du allerede har gjort deg noen tanker...?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Ja. Ellers hadde jeg ikke laget tråden. Det er klart at samlivet mer eller mindre er ødelagt. Men lurte på om dt var vanlig at folk forandrer seg så mye. Anonymous poster hash: affbf...bde
brightness Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Min har forandret seg bittelitt på noen ting (positivt), men ikke noe sånn som det der. Det er vel ikke akkurat normalt, men ikke akkurat unormalt heller? People change..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå